Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte pentru achiziţia de autovehicule pentru muncă specifică poliţiei de frontieră, astfel cum sunt acestea descrise în caietul de sarcini, după cum urmează:
Lotul 1: Cvadriciclu ATV (all terrain vehicle)
Lotul 2: Autospecială de patrulare 4x4
Lotul 3: Autospecială pentru transport câini de serviciu
...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte pentru achiziţia de autovehicule pentru muncă specifică poliţiei de frontieră, astfel cum sunt acestea descrise în caietul de sarcini, după cum urmează:
Lotul 1: Cvadriciclu ATV (all terrain vehicle)
Lotul 2: Autospecială de patrulare 4x4
Lotul 3: Autospecială pentru transport câini de serviciu
Lotul 4: Autospecială de patrulare (pentru acces în zone foarte greu accesibile)
În cadrul fiecărui lot, termenul de livrare al produselor este de 240 de zile de la data semnării contractului de către ultima parte.
În temeiul art. 221 alin. (1) litera a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire privind opţiunea de suplimentare a cantităţilor de produse care vor fi furnizate în cadrul contractelor , astfel cum este prevăzut la secţiunea II.2. - Listă loturi - Informaţii privind opţiunile. În situaţia utilizării clauzelor de revizuire, termenul de livrare este de 240 de zile de la data semnării actului adiţional de către ultima parte.
Valoarea totală estimată a achiziţiei a fost stabilită cu includerea opţiunea de suplimentare. Având în vedere modalitatea de aplicare a clauzei de revizuire, propunerea financiară va fi formulată pentru cantitatea certă pe care o achizitioneaza autoritatea contractantă, urmand ca, pentru suplimentarea cantitatii, sa se incheie un act aditional la contractul initial, in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016 si ale lnstructiunii Presedintelui ANAP nr. 1 /2021. În perioada de aplicare a clauzei de suplimentare, preţul unitar va fi ajustat conform prevederilor secţ. II.3 Ajustarea pretului contractului.
Solicitările de clarificare în legatură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurare. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECŢIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
ATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!