Feedback
I.D.: 69967769

Achiziţie autospeciale de muncă operativă

Data publicarii
09.06.22 Exista 777.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34144000-8
Termenul limita pentru depunere:
14.07.22
Pretul estimativ:
692.928,00 RON - 692.928,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1149569.pdf
  2. 03. Formulare.docx
  3. Caiet_de_sarcini.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Autoritatea Contractantă achiziţionează 4 autospeciale de muncă operativă, în vederea dotării Poliţiei de Frontieră. În temeiul art. 221 alin. (1) litera (a) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire a contractului după cum urmează: A. Clauza de revizuire privind înlocuirea produselor ofertate cu produse de ultimă generaţie: Autoritatea c...
1. Autoritatea Contractantă achiziţionează 4 autospeciale de muncă operativă, în vederea dotării Poliţiei de Frontieră. În temeiul art. 221 alin. (1) litera (a) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire a contractului după cum urmează: A. Clauza de revizuire privind înlocuirea produselor ofertate cu produse de ultimă generaţie: Autoritatea contractantă precizează faptul că va utiliza clauza de revizuire pentru livrarea unor produse de ultimă generaţie în situaţia în care producătorul produselor ofertate iniţial a declarat în perioada de valabilitate a contractului drept end-of-sale/end-of-life/end-of-support produsele ofertate iniţial. La aplicarea clauzei de revizuire valoarea contractului nu se va modifica, iar propunerile de înlocuire vor fi analizate de autoritatea contractantă pentru ca specificaţiile tehnice ale produselor nou propuse să fie echivalente sau superioare cu specificaţiile tehnice ale produselor ofertate iniţial. 2. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECŢIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 3. Solicitările de clarificare în legatură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurare. Pentru vizualizarea documentaţiei de atribuire încărcate în SEAP op. ec. trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fişierelor semnate electronic. 4. ATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu