Obiectul contractului constă în achiziţia unei autospeciale de intervenţie rapidă în cazul situaţiilor de urgenţă, omologată RAR, cu toate echipările şi dotările aferente acesteia, pentru funcţionarea optimă a Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă (SVSU) în comuna Vama Buzăului, conform standardelor impuse de legislaţia în vigoare şi pentru diversificarea şi creşterea calităţii serviciilor publice oferite locuitor...
Obiectul contractului constă în achiziţia unei autospeciale de intervenţie rapidă în cazul situaţiilor de urgenţă, omologată RAR, cu toate echipările şi dotările aferente acesteia, pentru funcţionarea optimă a Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă (SVSU) în comuna Vama Buzăului, conform standardelor impuse de legislaţia în vigoare şi pentru diversificarea şi creşterea calităţii serviciilor publice oferite locuitorilor comunei.
Autospeciala de intervenţie rapidă care face obiectul contractului de achiziţie va fi omologată RAR şi va fi echipată şi dotată cu:
• Sistem de avertizare optică şi acustică;
• Inscripţionare reflectorizantă;
• Sistem pentru stingerea incendiilor;
• Echipamente de intervenţie: 4 furtunuri tip C de minim 15 m, cheie hidrant suprateran, distribuitor B-CBC, topor târnăcop, rangă Hooligan, cange extensibilă şi 2 kit-uri de protecţie respiratorie individuală cu butelie compzit şi suporţi de fixare.
Omologarea RAR şi inscripţionarea reflectorizantă a autospecialei de intervenţie rapidă, transportul acesteia cu toate costurile asociate (încărcare, descărcare şi asigurarea împotriva pierderii sau deteriorării intervenite pe parcursul transportului), precum şi punerea în funcţiune a acesteia, împreună cu toate echipările şi dotările aferente (inspecţie tehnică şi instructaj de operare la livrare), se vor realiza prin grija şi pe cheltuiala furnizorului, cu personal de specialitate / autorizat. Autospeciala de intervenţie rapidă, omolologată RAR şi inscripţionată, împreună cu toate echipările şi dotările aferente acesteia, va fi livrată şi pusă în funcţiune la sediul autorităţii contractante, prin grija şi pe cheltuiala furnizorului, în termen de maxim 6 luni calendaristice de la semnarea contractului de achiziţie. Odată cu livrarea echipamentelor, furnizorul va asigura, cu titlu gratuit, inspecţia tehnică şi instructajul de operare a echipamentelor, pentru un număr de 2 operatori nominalizaţi de către autoritatea contractantă. Echipamentele care fac obiectul contractului de achiziţie, vor fi livrate la sediul autorităţii contractante, fiind însoţite de următoarele documente: Certificat de înmatriculare, cu holograma RAR; Carte de identitate; Certificate de conformitate CE; Carte tehnică / manual de operare şi service; Certificat de garanţie; Factură fiscală (emisă doar după efectuarea verificărilor de către autoritatea contractantă şi semnarea procesului-verbal de predare-primire de către părţi).
Transferul de proprietate şi responsabilitate a autospecialei de intervenţie rapidă, omolologată RAR şi inscripţionată, împreună cu toate echipările şi dotările aferente acesteia, se va face odată cu recepţia acestora, care va fi consemnată prin semnarea unui proces-verbal de predare-primire (recepţie), în termen de maxim 5 zile de la livrarea şi punerea în funcţiune a acestora de către furnizor, la sediul autorităţii contractante.
Perioada minimă de garanţie a autospecialei de intervenţie rapidă, omolologată RAR, împreună cu toate echipările şi dotările aferente, este de 24 luni, începând de la data acceptării şi recepţiei acestora de către autoritatea contractantă. Pe tot parcursul perioadei de garanţie, furnizorul va asigura, cu titlu gratuit, service-ul echipamentelor care fac obiectul contractului de achiziţie, acoperind toate costurile rezultate din următoarele activităţi, survenite în condiţii normale şi corespunzătoare de utilizare: înlocuiri ale echipamentelor sau ale părţilor componente care sunt neconforme sau defecte / deteriorate, în urma unor condiţii normale de uzură; reparaţii ale defecţiunilor / deteriorărilor echipamentelor, părţilor componente sau pieselor acestora, survenite în condiţii normale de uzură. Autoritatea contractantă va semnala furnizorului orice defecţiune semnalată la echipamente, în maxim 3 zile de la constatare, iar furnizorul va asigura gratuit service-ul echipamentelor, intervenţiile de reparaţii şi înlocuire a pieselor defecte făcându-se de fie la sediul autorităţii contractante, prin service mobil (dacă reparaţia poate fi asigurată local), fie la una dintre unităţile din reţelele autorizate de service recomandate şi agreate de producătorii acestora. Perioada de garanţie a echipamentelor care fac obiectul contractului de achiziţie, se va prelungi automat cu durata de nefuncţionare a acestora, din cauza eventualelor defecţiuni apărute.