Obiectul contractului constă în achiziţia unei autospeciale de intervenţie rapidă în cazul situaţiilor de urgenţă, omologată RAR, cu toate echipările şi dotările aferente acesteia, pentru funcţionarea optimă a Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă (SVSU) în comuna Vama Buzăului, conform standardelor impuse de legislaţia în vigoare şi pentru diversificarea şi creşterea calităţii serviciilor publice oferite locuitor...
Obiectul contractului constă în achiziţia unei autospeciale de intervenţie rapidă în cazul situaţiilor de urgenţă, omologată RAR, cu toate echipările şi dotările aferente acesteia, pentru funcţionarea optimă a Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă (SVSU) în comuna Vama Buzăului, conform standardelor impuse de legislaţia în vigoare şi pentru diversificarea şi creşterea calităţii serviciilor publice oferite locuitorilor comunei.
Autospeciala de intervenţie rapidă care face obiectul contractului de achiziţie va fi omologată RAR şi va fi echipată şi dotată cu:
• Sistem de avertizare optică şi acustică;
• Inscripţionare reflectorizantă;
• Sistem pentru stingerea incendiilor;
• Echipamente de intervenţie: 4 furtunuri tip C de minim 15 m, cheie hidrant suprateran, distribuitor B-CBC, topor târnăcop, rangă Hooligan, cange extensibilă şi 2 kit-uri de protecţie respiratorie individuală cu butelie compzit şi suporţi de fixare.
În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, cu minim 9 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic .
În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, cu 5 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.
Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.
În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.