Feedback
I.D.: 52854421

Achiziţie aparat aer condiţionat necesar desfăşurării activităţii personalului Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria

Data publicarii
22.12.20 Exista 110.007 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39717200-3
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţionarea unui aparat de aer condiţionat şi montare necesar desfăşurării activităţii personalului Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A Romania – Ungaria din cadrul MLPDA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie aparat aer condiţionat necesar desfăşurării activităţii personalului Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 08.12.20
Achiziţie aparat aer condiţionat necesar desfăşurării activităţii personalului Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 08.12.20
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria  
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
Achiziţie şi montaj mochetă în birourile destinate AM POR şi structurilor suport (lot 1) şi achiziţionarea de mochetă pentru Direcţia Control de Prim Nivel din cadrul Autorităţii de Management a Programului Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020 (lot 2) şi achiziţie mochetă pentru sediile MDRAP (lot 3) 23.09.19
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziţionarea si montarea de jaluzele pentru Serviciul Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria şi a direcţiilor suport 07.06.18
Achiziţionarea serviciilor de telefonie mobilă, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP  
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP 15.11.18