Feedback
I.D.: 96446684

Achiziţie 9 cpl. "Server"

Data publicarii
26.04.24 Exista 703.017 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48821000-9
Termenul limita pentru depunere:
13.05.24
Pretul estimativ:
680.672,25 RON - 680.672,25 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 26.04.24 Publicat la 07.05.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie furnizarea de 9 cpl - "Server" pentru asigurarea capabilităţilor instituţionale necesare îndeplinirii misiunilor, inclusiv pentru acele activităţi care contribuie la combaterea consumului de droguri, antiterorism şi securizarea frontierei şi livrarea acestuia la sediul Autorităţii Contractante (U.M. 0251 Bucureşti). Jandarmeria Română a constatat nevoia modernizării infrastructurii hardwa...
Obiectul achiziţiei îl constituie furnizarea de 9 cpl - "Server" pentru asigurarea capabilităţilor instituţionale necesare îndeplinirii misiunilor, inclusiv pentru acele activităţi care contribuie la combaterea consumului de droguri, antiterorism şi securizarea frontierei şi livrarea acestuia la sediul Autorităţii Contractante (U.M. 0251 Bucureşti). Jandarmeria Română a constatat nevoia modernizării infrastructurii hardware şi software din cadrul reţelelor de comunicaţii, prin adoptarea unei arhitecturi performante, pentru o gestionare mai eficientă a resurselor informaţionale, necesită o creştere a capacităţii de primire, stocare şi prelucrare a informaţiilor generate din medii eterogene, precum şi o creştere a capacităţii de răspuns a sistemului la solicitările structurilor operative aflate în misiuni. Situaţia operativă, devenită tot mai dinamică şi mai diversă în ultima perioadă, impune utilizarea unor echipamente moderne, care să folosească optim infrastructura de comunicaţii. Totodată, utilizarea tot mai accentuată a echipamentelor din domeniul IT, atât pentru activităţile curente de elaborare a documentelor de serviciu cât şi pentru acces la bazele de date din domeniul afacerilor interne, impune existenţa unor echipamente fiabile, capabile de o viteză de procesare ridicată şi cu un grad minimal de intervenţie tehnică din partea compartimentelor de specialitate ale unităţilor. Prin dotarea cu aceste echipamente se vor crea condiţiile pentru instalarea şi configurarea soluţiilor de virtualizare de generaţie actuală, care conduc la administrarea eficientă a capabilităţilor hardware a serverelor şi la optimizarea utilizării resurselor (memorie, capacitate de procesare, spaţiu de stocare). Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări/informaţii suplimentare până în a 11-a zi înainte de termenul de limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi competent, tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţii suplimentare cu 8 zile înainte de termenul de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie 9 cpl. "Server"  
Obiectul consultarii il constituie identificarea celor mai potrivite solutii în vederea implementării unei infrastructuri IT de tip „Private Cloud” 24.09.18
Contract de achiziţie publică de servicii pentru implementarea sistemului REGES-ONLINE în cadrul "REFORMEI EVIDENŢEI ŞI MONITORIZĂRII RELAŢIILOR DE MUNCĂ, finanţat prin Planul National De Redresare Si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiţia 6. Digitalizarea în domeniul muncii şi protecţiei sociale".  
Pachet Dronă - 4 buc., software (fotogrametrie) procesare informaţii drone – 4 licenţe şi laptop - 4 buc.  
Pachet Dronă - 4 buc., software (fotogrametrie) procesare informaţii drone – 4 licenţe şi laptop - 4 buc. 26.08.22
Platforma informatica de procesare si stocare 05.08.19
Estimarea valorica a unui proiect ITcare urmeaza a fi depus pentru finantare prin Apelul deschis de Autoritatea pentru Digitalizarea României -E-guv în administraţia/instituţiile publice - Măsura 1: Servicii publice destinate cetăţenilor şi/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR . 16.02.24
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Mentenanță preventivă și corectivă a Sistemului de Supraveghere la Dunăre în județul Caraș Severin – Echipamente IT&C și radare 16.09.24