Feedback
I.D.: 48140537

Achiziţie 6 cpl. "Imprimanta portabila HP OfficeJet 252 Mobile AiO Printer", cf. comenzii nr. 597249

Data publicarii
15.07.20 Exista 81.316 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232100-5
Pretul estimativ:
10.080,00 RON - 10.080,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie 6 cpl. "Imprimanta portabila HP OfficeJet 252 Mobile AiO Printer", în cadrul Proiectului “Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi la nivelul celor 42 Instituţii ale Prefectului” cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, conform comenzii nr. 597249, ataşată şi a ofertei câştigătoare FN din 14.05.2020. Achizitia a fost initiata prin publicarea anuntului publicitar ADV1146113 din 11.05.2020.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548 12.05.20
Achiziţie 150 buc. agende personalizate -materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548  
Achizitie 15 pachete licente Microsoft Office 2019 Home and Business, conform comenzii nr. 595580  
Achiziţie 24 buc. Memory stick, cf. anuntului publicitar ADV1153803/22.06.2020 şi comenzii nr.597702  
Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020  
Achizitia Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.  
Achiziţie 150 buc. agende personalizate -materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548 15.04.21
Achiziţie 150 buc. agende personalizate -materiale de promovare a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548 18.01.21
Achizitia Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. 07.03.22
Contract de achiziţie publică de produse privind furnizarea de materiale de promovare necesare pentru conferinţa de închidere a proiectului "Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 22.11.23