Prin HCL nr.86/28.02.2019 a fost aprobat Studiul de oportunitate privind innoirea parcului de vehicule de transport public urban pentru Municipiul Craiova.
Contractul de achizitie publica vizeaza achizitionarea a „46 autobuze electrice noi de călători, 46 staţii de încărcare lentă şi 11 staţii de încărcare rapidă”, pentru care autoritatea contractanta a solicitat finantare nerambursabila in cadrul a 2 cereri de finantare, i...
Prin HCL nr.86/28.02.2019 a fost aprobat Studiul de oportunitate privind innoirea parcului de vehicule de transport public urban pentru Municipiul Craiova.
Contractul de achizitie publica vizeaza achizitionarea a „46 autobuze electrice noi de călători, 46 staţii de încărcare lentă şi 11 staţii de încărcare rapidă”, pentru care autoritatea contractanta a solicitat finantare nerambursabila in cadrul a 2 cereri de finantare, in cadrul a 2 proiecte:
-Lot 1-Achiziţie 16 bucăţi autobuze cu sistem de propulsie electric cu lungimea de cca.18m, 16 staţii de încărcare lentă şi 4 staţii de încărcare rapidă în cadrul proiectului “Proiect integrat de modernizare a sistemului de transport public cu autobuzul în municipiul Craiova MOTRIC-A”, cod SMIS 129337 si
-Lot 2-Achiziţie 30 bucăţi autobuze cu sistem de propulsie electric cu lungime de cca.12m, 30 staţii de încărcare lentă şi 7 staţii de încărcare rapidă în cadrul proiectului “Innoirea parcului de vehicule de transport public urban- Achiziţia de autobuze noi – Faza 1”, cod SMIS 129426, proiecte admise dupa evaluarea conformitatii administrative si eligibilitatii si aflate in prezent in faza de evaluare tehnnico-financiara, proiecte ce vor fi finanţate prin POR 2014-2020, Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile, Prioritatea de investiţii 4.1 Promovarea strategiilor de reducere a emisiilor de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritoriu, in particular zone urbane, inclusiv promovarea planurilor sustenabile de mobilitate urbana si a unor masuri relevante pentru atenuarea adaptarilor, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 90747 din 17.05.2019.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare cu 19 zile si cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Prezenta procedură de atribuire este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive în sensul ca încheierea contractului/ contractelor de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului/ contractelor facîndu-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.