Prin finalizarea acestei proceduri se doreşte achiziţionarea a 2 (două) autoutilitare (SH) destinate transportului de personal şi materiale, cu un număr de 7 locuri şi platforma cu obloane rabatabile, categorie N1 - cu scopul îmbunătăţirii activităţii desfăsurate de către Societate, atât vara, cât şi iarna. Obiectul contractului ce se doreste a se atribui prin iniţierea prezentei proceduri este de stricta necesitate pentru ...
Prin finalizarea acestei proceduri se doreşte achiziţionarea a 2 (două) autoutilitare (SH) destinate transportului de personal şi materiale, cu un număr de 7 locuri şi platforma cu obloane rabatabile, categorie N1 - cu scopul îmbunătăţirii activităţii desfăsurate de către Societate, atât vara, cât şi iarna. Obiectul contractului ce se doreste a se atribui prin iniţierea prezentei proceduri este de stricta necesitate pentru desfăşurarea activităţii de către Autoritatea Contractantă. Prin atribuirea contractului, Autoritatea Contractantă urmăreşte îmbunătăţirea desfăşurării activităţii Societăţii în condiţii de eficienţă şi eficacitate, în vederea realizării scopului pentru care este înfiinţată.
Modelul de Contract este pus la dispozitia celor interesati in cadrul documentatiei de atribuire. Deoarece autoutilitarele ce se vor achiziţiona sunt second-hand, pentru a nu restricţiona participarea la procedură, achiziţia va fi împărţită pe loturi, achiziţia fiecăreia autoutilitare va constitui un lot în cadrul procedurii. Astfel, un operator economic va putea participa cu depunere de ofertă la un singur lot sau la ambele loturi.
NU SE ACORDĂ AVANS. Valoarea contractului se achită doar după verificarea produsului şi acceptarea procesului verbal de recepţie de către AC, în maximum 30 de zile de la primirea facturii. Factura se va emite numai după aprobarea procesului verbal de recepţie a produselor de catre achizitor.
În situaţia în care ambele loturi sunt atribuite aceluiaşi ofertant declarat câştigător, se vor întocmi două contracte, câte unul pentru fiecare lot în parte.
Numărul de zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor este 5, iar răspunsul consolidat al autoritatii contractante se va transmite în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Comunicarea are loc prin intermediul Seap, sectiunea "Solicitare de clarificari/Intrebari".