Obiectul contractului de achiziţie constă în furnizarea Bunurilor, în sistem leasing financiar timp de 60 luni (5 ani), cu avans 10% şi 60 de rate lunare egale şi fixe, care acoperă toate costurile de livrare, funcţionare a bunurilor, instruire pentru utilizarea acestora, servisare pe perioada garanţiei, precum şi cheltuielile accesorii ale contractului de leasing (comisioane analiză, cheltuieli logistice, dobânzi şi comisi...
Obiectul contractului de achiziţie constă în furnizarea Bunurilor, în sistem leasing financiar timp de 60 luni (5 ani), cu avans 10% şi 60 de rate lunare egale şi fixe, care acoperă toate costurile de livrare, funcţionare a bunurilor, instruire pentru utilizarea acestora, servisare pe perioada garanţiei, precum şi cheltuielile accesorii ale contractului de leasing (comisioane analiză, cheltuieli logistice, dobânzi şi comisioane de administrare, valoarea reziduală, alte taxe etc). Bunurile care fac obiectul contractului sunt 2 autogunoiere compactoare cu capacitatea de 16 mc şi 21 mc. Operaţiunea de leasing financiar, conform Ordonanţei nr. 51 din 1997, constă în transferarea de către Finanţator a dreptului de folosinţă a bunurilor către Beneficiar/Utilizator, în schimbul ratelor de leasing, cu opţiunea ca acesta să cumpere bunurile la sfârşitul contractului de leasing.
În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin SICAP, cu minim 9 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Întrebări’’. La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va prezenta identitatea operatorului economic .
În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, modificat prin O.U.G. nr.45/2018, în măsura în care solicitările de clarificări au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Documentaţie, clarificări şi decizii’’, cu 5 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările respective.
Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire, să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.
În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea ,,Solicitări de clarificări/Întrebări/Comunicări’’. Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.