Achiziţia unui sistem integrat de conferinţă cu vot electronic constând în proiectarea, furnizarea echipamentelor specifice, instalarea acestora, punerea în funcţiune şi testarea întregului sistem, precum şi instruirea personalului care va deservi acest sistem, în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 81820/19.11.2021, elaborat de către Serviciul tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din cadrul Primăriei m...
Achiziţia unui sistem integrat de conferinţă cu vot electronic constând în proiectarea, furnizarea echipamentelor specifice, instalarea acestora, punerea în funcţiune şi testarea întregului sistem, precum şi instruirea personalului care va deservi acest sistem, în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 81820/19.11.2021, elaborat de către Serviciul tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din cadrul Primăriei municipiului Zalău.
Sistemul integrat de conferinţă cu vot electronic supus achiziţiei va fi compus din: Sistem digital de conferinţă, sistem de vot electronic, sistem video tracking, sistem de afişare, sistem de sonorizare, sistem de microfoane wireless, accesorii.
Echipamentele care alcătuiesc arhitectura tehnico-funcţională a sistemului integrat de conferinţă cu vot electronic sunt detaliate după cum urmează:
- unitate centrala de alimentare si distribuţie semnal audio - 1 buc.;
- consola preşedinte -1buc.;
- consola participant - 24 buc.;
- server - 1 buc.;
- pachet licente software - 1 buc.;
- laptop operator - 1 buc.;
- camera video PTZ - 3 buc.;
- switcher video automat - 1 buc.;
- controller camere PTZ - 1 buc.;
- echipament utilizat pentru înregistrare şi streaming - 1 buc.;
- ecran LCD 55’’ - 4 buc.;
- ecran LCD 86’’ - 1 buc.;
- matrice HDMI - 1 buc.;
- set extindere semnal HDMI - 3 buc.;
- distribuitor HDMI - 1 buc.;
- switch PoE - 1 buc.;
- platformă audio digitală - 1 buc.;
- panou control - 1 buc.;
- switch 12 porturi, PoE - 1 buc.;
- receptor microfon wireless, 2 canale - 1 buc.
- microfon wireless tip handheld cu capsulă dinamică - 2 buc.;
- amplificator audio digital, 4 canale - 1 buc.;
- coloană sonoră pasivă - 2 buc.;
- accesorii instalare - 1 set.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 8 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare inainte cu 6 zile faţă de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.