Feedback
I.D.: 58801514

Achiziţia unui serviciu de studiu de piaţa pentru elaborarea unei metodologii în vederea determinării costului unitar standard şi calculul acestuia privind acţiunile de formare profesională şi, respectiv, informare, în vederea utilizării acestora în cadrul Planului Naţional Strategic în cadrul PAC 2023-2027

Data publicarii
14.07.21 Exista 744.106 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8 79311200-9 79419000-4
Termenul limita pentru depunere:
19.08.21
Pretul estimativ:
375.008,00 RON - 375.008,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.07.21 Publicat la 16.07.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Elaborarea unei metodologii de analiză şi evaluare pentru determinarea componentelor care intră în calculul costului unitar standard pentru acţiuni de informare şi formare profesională precum şi pentru calculul propriu zis al valorii costurilor unitare standard pentru servicii de formare profesională şi acţiuni de informare în vederea utilizării acestora în cadrul operaţiunilor noi care se vor sprijini în cadrul Planului N...
Elaborarea unei metodologii de analiză şi evaluare pentru determinarea componentelor care intră în calculul costului unitar standard pentru acţiuni de informare şi formare profesională precum şi pentru calculul propriu zis al valorii costurilor unitare standard pentru servicii de formare profesională şi acţiuni de informare în vederea utilizării acestora în cadrul operaţiunilor noi care se vor sprijini în cadrul Planului National Strategic 2023 -2027 Bugetul total alocat proiectului este de 375.008 lei fără TVA. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a candidaturilor/ofertelor. Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor – 18
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia unui serviciu de studiu de piaţa pentru elaborarea unei metodologii în vederea determinării costului unitar standard şi calculul acestuia privind acţiunile de formare profesională şi, respectiv, informare, în vederea utilizării acestora în cadrul Planului Naţional Strategic în cadrul PAC 2023-2027  
Achiziţionarea de echipamente IT pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 28.12.20
Achizitie servicii de consultanta si expertiza pentru elaborarea Ghidului specializarilor expertizei tehnice judiciare, in cadrul proiectului "Ghidul specializarilor expertizei tehnice judiciare" (cod SIPOCA 639, cod SMIS 126229, finanţat prin programul Operaţional "Capacitate Administrativă" 2014-2020". 01.10.20
Achiziţionarea de laptopuri pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 14.06.21
Servicii de cercetare sociologică în vederea evaluarii relației contribuabili - ANAF 09.01.25
Servicii de cercetare sociologică în vederea evaluarii relației contribuabili - ANAF 16.01.25
Servicii de cercetare sociologică în vederea evaluarii relaţiei contribuabili - ANAF 16.01.25
Centrala termica pentru incalzirea spatiilor si preparearea apei calde menajere a unui imobil din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romanie 18.08.22
Achiziţie hardware de prelucrare audio necesar derulării acţiunii de pilotare în 6 săli de judecată în cadrul proiectului "Dezvoltarea de sisteme integrate de înregistrare audio în sălile de judecată şi a componentelor de transcriere automată (speech2text)". 16.09.24
Achiziţia de servicii de consultanţă pentru proiectarea noului sistem informatic şi întocmirea documentaţiei aferente, inclusiv servicii de consultanţă pe parcursul implementării noului sistem informatic realizat în cadrul proiectului "Digitalizarea Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie pentru susţinerea activităţilor specifice (proiect cu acoperire naţională) finanţat prin PNRR. 08.02.24