Obiectivul general la care contribuie prezenta achiziţie este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creşterea calităţii şi transparenţei procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative şi reducere a birocraţiei pentru cetăţeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât şi fro...
Obiectivul general la care contribuie prezenta achiziţie este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creşterea calităţii şi transparenţei procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative şi reducere a birocraţiei pentru cetăţeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât şi front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competenţelor partajate ale administraţiei publice locale.
Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor îl reprezintă: Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondenţă cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluţii aplicative noi şi integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetăţenilor şi asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de comună din domeniile de interes.
Se doreşte achiziţionarea de licenţe pentru următoarele aplicaţii informatice, cu funcţionalităţile generale descrise în Caietul de sarcini:
1.Inrolare/Autentificare/Plati
2.Modul de Plati Online
3.Modul Mobile Municipalitate
4.Modul Documente Online
5.Modul Sesizari/Petitii Municipalitate
6.Modul Calendar Fiscal
7.Modul Coduri IBAN
8.Modul ANAF
9.Modul Registratura/Document Management
10.Modul Programari Audiente
11.Modul Monitorul Oficial Local
12.Modul urbanism
Aceste activităţi vor include: instalare, testare, punere in functiune; instruire personal şi suport tehnic pentru fiecare an din perioada de garanţie.
Modulele si componentele back-office vor asigura interfaţarea cu fluxurile deja existente la nivelul Primăriei si cu componentele front-office, prin utilizarea unor nomenclatoare comune, integrarea programatica pe baza de webservice, integrarea privind mecanismele de securitate, la nivel de autentificare (SSO), drepturi si mecanisme de acces.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări in a-4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor