Achiziţia unui încărcător pe pneuri şi a unui excavator pe şenile, cu echipamente accesorii, în cadrul obiectivului de investiţii "Achiziţie de utilaje specifice pentru lucrări publice comunitare" – 2 loturi:
LOT 1 - Furnizare încărcător pe pneuri, cu echipamente accesorii şi LOT 2 - Furnizare excavator pe şenile, cu echipamente accesorii.
Valoarea totală estimată, fără TVA, a achiziţiei este de 630.252,10 lei, şi este de...
Achiziţia unui încărcător pe pneuri şi a unui excavator pe şenile, cu echipamente accesorii, în cadrul obiectivului de investiţii "Achiziţie de utilaje specifice pentru lucrări publice comunitare" – 2 loturi:
LOT 1 - Furnizare încărcător pe pneuri, cu echipamente accesorii şi LOT 2 - Furnizare excavator pe şenile, cu echipamente accesorii.
Valoarea totală estimată, fără TVA, a achiziţiei este de 630.252,10 lei, şi este defalcată astfel:
1. LOT 1 - Furnizare încărcător pe pneuri, cu echipamente accesorii = 294.117,65 lei, fără TVA;
2. LOT 2 - Furnizare excavator pe şenile, cu echipamente accesorii = 336.134,45 lei, fără TVA.
Achiziţia de produse presupune: Furnizarea unui încărcător pe pneuri, cu echipamente accesorii (furci, lamă de zăpadă, cupă multifuncţională, lanţuri pentru zăpadă - compatibile din punct de vedere tehnic şi funcţional cu încărcătorul pe pneuri), respectiv Furnizarea unui excavator pe şenile, cu echipamente accesorii (cupa excavare, cupa pentru taluzare, cupa trapezoildală, tocătorul hidraulic pentru vegetaţie şi rampele pentru încărcare - compatibile din punct de vedere tehnic şi funcţional cu excavatorul pe şenile), în conformitate cu cantitaţile şi specificaţiile tehnice prevăzute în Caietul de Sarcini.
Operaţiunile cu titlu accesoriu care trebuie realizate de către Contractant în cadrul Contractului, aplicabile produselor din ambele loturi:
1) Transportul şi livrarea la sediul Autorităţii contractante a produselor;
2) Punererea în funcţiune a produselor şi instruirea personalului;
3) Asigurarea de garanţie pentru produsele furnizate;
4) Asigurare service pe perioada de garanţie;
5) Asigurare de suport tehnic.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu cel puţin 3 zile înainte de data limită de depunerea ofertelor, în măsura în care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor.