Autoritatea Contractantă iniţiază prezenta procedură de atribuire a unui contract de prestări servicii având ca obiect elaborarea Studiului de Fezabilitate, studiu topografic vizat OCPI, studiu geotehnic verificat Af, expertiză tehnică verificată M.L.P.A.T., audit energetic, studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, scenariu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, elaborarea document...
Autoritatea Contractantă iniţiază prezenta procedură de atribuire a unui contract de prestări servicii având ca obiect elaborarea Studiului de Fezabilitate, studiu topografic vizat OCPI, studiu geotehnic verificat Af, expertiză tehnică verificată M.L.P.A.T., audit energetic, studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, scenariu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate în Certificatul de Urbanism, în vederea stabilirii valorii estimate şi a soluţiei recomandate de efectuare a lucrărilor de intervenţie necesare dării în funcţiune a clădirii având următoarea structură organizatorică:
I. Structuri spitalizare continuă:
Secţie medicină internă 20 paturi din care 8 acuţi şi 12 cronici
Secţie îngrijiri paliative 20 paturi
Compartiment pediatrie 10 paturi din care 5 paturi însoţitori
Secţie recuperare, medicină fişică şi balneologie 20 paturi
Total: 70 paturi
Camera de gardã cu linie de gardã in specialitãţi medicale.
II. Servicii tehnico-medicale de diagnostic şi tratament:
• Laborator radiologie şi imagistică medicalã
• Laborator explorãri funcţionale
• Laborator de analize medicale
• Laborator recuperare, medicină fizică şi balneologie (bază de tratament)
• Farmacie
• Compartiment de prevenire a infecţiilor asociate asistenţei medicale
• Staţie centralã de sterilizare/ Punct sterilizare(Autoclav)
III. Ambulatoriul integrat cu cabinet în specialitãtile :
• medicinã internã
• reumatologie
• pediatrie
• obstetricã -ginecologie
IV. Serviciu internãri/externãri/garderobã
V. Camerã mortuarã/prosecturã(morgã)
VI. Servicii gospodăreşti:
• Bucătărie şi depozite de alimente
• Spălătorie şi depozite de lenjerie
• Spaţiu depozitare temporarã deṣeuri periculoase
VII. Conducere medicală şi administraţie:
• Conducere medicalã: manager, director medical, director financiar contabil
• Birouri administrative: economic, achiziţii, RUNOS
• Serviciu de evidenţă medicală şi arhive(statisticã)
VIII. Servicii anexe:
• Vestiare pentru personalul medical şi tehnic
• Serviciu de informaţii şi relaţii
IX. Centrale şi staţii tehnice
• Centrală termică
• Post de transformare şi grup electrogen
• Centrale de ventilaţie şi tratare a aerului(sistem ventilaţie)
• Centrală frigorifică (după caz)
• Staţii pentru oxigen, aer comprimat, alte fluide medicinale
• Staţie de colectare şi tratare a deşeurilor solide
• Staţie epurare ape uzate
• Rezervor apa consum 1-3 zile dimensionatã astfel încât sã fie asiguratã ṣi rezerva de apã pentru incendii
• Centrală telefonică
• Staţii tehnice pentru maşini ascensoare
• Staţii tehnice aferente unor echipamente medicale
• Alte staţii tehnice aferente instalaţiilor (puncte de distribuţie, camere tablouri electrice, galerii de vizitare etc.)
• Garaje
• Control poartă
Numărul de zile înainte de termenul limită pentru primirea ofertelor până când operatorii economici pot solicita clarificări: 12 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde (prin intermediul unui răspuns consolidat la solicitările de clarificări) în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare primite de la Operatorii economici interesaţi în termen de maxim 7 zile calendaristice înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.