Feedback
I.D.: 74428009

Achiziţia unei soluţii software moderne (Registrul Naţional de Transplant (RNT) în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea procesului de reglementare în domeniul transplantului", SIPOCA 696, cod SMIS 129166

Data publicarii
22.10.22 Exista 686.545 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Termenul limita pentru depunere:
07.12.22
Pretul estimativ:
1.373.949,58 RON - 1.373.949,58 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.10.22 Publicat la 12.11.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta procedură de achiziţie se doreşte dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic la nivel naţional care să permită în scopul automatizării proceselor de înregistrare a potenţialilor beneficiari de transplant, a urmăririi istoricului acestora, a înregistrării donatorilor şi a organelor care pot face obiectul transplantării, a identificării compatibilităţii între donatori şi receptori, precum şi a furnizări...
Prin prezenta procedură de achiziţie se doreşte dezvoltarea şi implementarea unui sistem informatic la nivel naţional care să permită în scopul automatizării proceselor de înregistrare a potenţialilor beneficiari de transplant, a urmăririi istoricului acestora, a înregistrării donatorilor şi a organelor care pot face obiectul transplantării, a identificării compatibilităţii între donatori şi receptori, precum şi a furnizării informaţiilor necesare pentru raportare şi în scop statistic, conform legii. Sistemul informatic va gestiona următoarele procese principale: □ Gestiunea listei de pacienţi aflaţi în aşteptarea transplantului □ Gestiunea activităţii de urmărire periodică a sănătăţii pacienţilor de pe lista de aşteptare □ Gestiunea listei de donatori □ Gestiunea procesului de prelevare şi a listei de organe □ Gestiunea activităţii de "matching" donator-receptor □ Gestiunea activităţii de transplant □ Gestiunea activităţilor de urmărire medicală post prelevare (pentru donatorii in viaţă) □ Gestiunea activităţilor de urmărire medicală post transplant □ Gestiunea brăţărilor pentru donatori □ Aplicaţie mobilă RNT □ Comunicare cu pacienţii/Notificări automate □ Raportare □ Administrare aplicaţie  Gestiune utilizatori o Definire utilizatori, parole, alocare la instituţii şi roluri • Gestiune roluri o Definire drepturi de operare la nivel de rol • Audit utilizare o Vizualizarea istoricului operării în sistem • Nomenclatoare o Instituţii o Diagnostice o Analize o Criterii matching o etc. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări în a 11 - a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia unei soluţii software moderne (Registrul Naţional de Transplant (RNT) în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea procesului de reglementare în domeniul transplantului", SIPOCA 696, cod SMIS 129166  
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Sistem Informatic pentru Gestiunea Inregistrarilor Documentelor Interne si Externe in cadrul Ministerului Energiei 22.08.17
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Aplicaţie web de management a fluxurilor de business & pachet mentenanta si gazduire 12 luni  
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Implementarea modulelor SAP IS-U in regim de exploatare „cloud“  
Implementarea modulelor SAP IS-U in regim de exploatare „cloud“  
Achiziţia de servicii pentru elaborarea şi standardizarea protocoalelor şi ghidurilor de practică medicală în transplant, pentru fiecare tip de activitate şi pentru fiecare tip de transplant, în cadrul proiectului SIPOCA 696 “Îmbunătăţirea procesului de reglementare în domeniul transplantului“ cod SMIS 129166 25.02.21