Feedback
I.D.: 65688140

Achiziţia unei analize de business în cadrul proiectului "REALIZAREA UNEI ANALIZE PRIVIND SISTEMUL INFORMATIC IGI" cod proiect ROFAMI20210S2P05

Data publicarii
30.01.22 Exista 742.015 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311300-0 71621000-7 71620000-0
Termenul limita pentru depunere:
07.03.22
Pretul estimativ:
1.721.860,00 RON - 1.721.860,00 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE-semnat.DOC
  2. Caiet de sarcini-semnat.PDF
  3. Draft contract_27012022095026-semnat.PDF
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul principal îl reprezintă achiziţionarea unei analize de business a intregului sistem informatic al IGI având ca rezultat identificarea unor soluţii de eficientizare prin proiectarea unei soluţii de infrastructură hardware, software şi funcţională pe baza inventarierii tuturor fluxurilor organizaţionale şi informaţionale la nivelul Inspectoratului General pentru Imigrări şi identificarea unor noi fluxuri absente ce...
Obiectivul principal îl reprezintă achiziţionarea unei analize de business a intregului sistem informatic al IGI având ca rezultat identificarea unor soluţii de eficientizare prin proiectarea unei soluţii de infrastructură hardware, software şi funcţională pe baza inventarierii tuturor fluxurilor organizaţionale şi informaţionale la nivelul Inspectoratului General pentru Imigrări şi identificarea unor noi fluxuri absente ce sunt imperios necesare pentru realizarea activităţilor specifice. Astfel, acest proiect trebuie să ofere un studiu de fezabilitate, un proiect tehnic de detaliu şi un caiet de sarcini în vederea creării unui nou sistem integrat. Rezultatul proiectului, respectiv soluţiei IT se va concretiza într-un caiet de sarcini care ulterior va sta la baza unui nou proiect finanţat din Fonduri Externe Nerambursabile. Obiectivele specifice la care vor contribui achiziţiile sunt: - Analiză de business privitoare la fluxurile organizaţionale şi informaţionale de la nivelul tuturor sistemelor şi aplicaţiilor enumerate la cap. 3 Descrierea bunurilor şi serviciilor solicitate; - Analiză de business privind adaptarea fluxurilor informaţionale existente în fiecare sistem informatic de la nivelul IGI în consonanţă cu atribuţiile/repartizarea personalului în instituţie şi a organigramei existente; - Analiză de business cu privire la procesele specifice instituţiei, analiza nevoilor instituţiei şi a nevoilor din punct de vedere al serviciilor oferite, prin toate sistemele existente la nivelul IGI; - Analiză tehnică privind resursele IT hardware-software existente în cadrul instituţiei şi proiectarea unei noi soluţii pentru implementarea SII al IGI; - Elaborarea studiului de fezabilitate pentru dezvoltarea şi implementarea viitorului sistemului informatic integrat ce va conţine cel puţin 3 (trei) variante/soluţii fundamentate din punct de vedere tehnico-financiar; - Elaborare a proiectului tehnic de detaliu în vederea dezvoltării, implementării viitorului Sistem Informatic Integrat al IGI, document ce va sta la baza susţinerii finanţării unui nou proiect, care împreună cu CS va sta la baza susţinerii finanţării unui nou proiect din Fonduri Externe Nerambursabile; - Elaborarea Caietului de sarcini, în care vor fi transpuse din PT privind toate cerinţele operaţionale, tehnice şi de performanţă, inclusiv condiţiile de implementare şi operaţionalizare stabilite împreună cu beneficiarul în urma derulării prezentului proiect şi care va face parte din documentaţia de achiziţie pentru dezvoltarea, implementarea şi testarea viitorului SII al IGI . Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire până la 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
„Sistem Informatic Integrat pentru Managementul Asistentei Medicale în Penitenciare”  
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Asigurarea infrastructurii necesare si implementarea unui sistem informatic integrat pentru optimizarea si remodelarea fluxurilor informationale pentru proiectul „Imbunatatirea procesului decizional la nivelul Ministerului Tineretului si Sportului – Inovatie si invatare” SMIS 32923 24.08.15
Asigurarea infrastructurii necesare si implementarea unui sistem informatic integrat pentru optimizarea si remodelarea fluxurilor informationale pentru proiectul „Imbunatatirea procesului decizional la nivelul Ministerului Tineretului si Sportului – Inovatie si invatare” SMIS 32923  
Asigurarea infrastructurii necesare si implementarea unui sistem informatic integrat pentru optimizarea si remodelarea fluxurilor informationale pentru proiectul „Imbunatatirea procesului decizional la nivelul Ministerului Tineretului si Sportului – Inovatie si invatare” SMIS 32923.  
Asigurarea infrastructurii necesare si implementarea unui sistem informatic integrat pentru optimizarea si remodelarea fluxurilor informationale pentru proiectul Imbunatatirea procesului decizional la nivelul Ministerului Tineretului si Sportului - Inovatie si invatare SMIS 32923 23.07.14
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini. 10.06.22
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 17.05.21