Feedback
I.D.: 72690249

Achiziţia tehnică de calcul: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office); Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3.

Data publicarii
02.09.22 Exista 155.084 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8 30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
21.09.22
Pretul estimativ:
248.456,00 RON - 248.456,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1158388.pdf
  2. Caiet de sarcini Lot 1 --signed.pdf
  3. Caiet de sarcini Lot 2 --signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În vederea desfăşurării activităţii în condiţii optime şi pentru eficientizarea activităţii compartimentelor din cadrul Primăriei Municipiului Craiova se achizitioneaza tehnica de calcul, respectiv: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 124160/11.07.2022; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office), conform cerinţel...
În vederea desfăşurării activităţii în condiţii optime şi pentru eficientizarea activităţii compartimentelor din cadrul Primăriei Municipiului Craiova se achizitioneaza tehnica de calcul, respectiv: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 124160/11.07.2022; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office), conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 126416/18.07.2022; Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 126404/18.07.2022. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia tehnică de calcul: Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4; Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office); Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3.  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achiziţie tehnica de calcul: Lot I – Tehnica de calcul - Staţii de lucru; Lot 2 – Tehnica de calcul - Router/firewall de mare viteză şi surse rackabile UPS 300VA; Lot 3 – Obiecte de inventar; Lot 4 – Sistem de calcul All in One (8buc) 01.11.23
Achiziţie dotări/echipamente pentru proiectul – "Măsuri de reducere a riscului de infecţii nosocomiale în cadrul Spitalului Clinic Municipal “Filantropia": -Lot 1-Dotări/Echipamente medicale; -Lot 2-Echipamente dezinfecţie şi igienizare; -Lot 3- Echipamente de măsurare şi testare; - Lot 4- Aparatură medicală laborator; -Lot 5- Mobilier medical; - Lot 6- Echipamente IT"  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator 14.10.20
Achiziţie mobilier şi articole plajă pentru Complexul Water Park Craiova: Lot 1 –Şezlonguri şi măsuţe de plajă; Lot 2 – Umbrar plajă; Lot 3 – Colaci tobogane-Water Park. 02.05.23
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: Lot 1 ”coşuri de gunoi stradal cu picior şi scrumieră” şi Lot 2”cosuri de gunoi stradal din fibra de sticlă” 05.08.19
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă" 21.10.20
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre 19.07.21