În vederea desfăşurării activităţii în condiţii optime şi pentru eficientizarea activităţii compartimentelor din cadrul Primăriei Municipiului Craiova se achizitioneaza tehnica de calcul, respectiv:
Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 124160/11.07.2022;
Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office), conform cerinţel...
În vederea desfăşurării activităţii în condiţii optime şi pentru eficientizarea activităţii compartimentelor din cadrul Primăriei Municipiului Craiova se achizitioneaza tehnica de calcul, respectiv:
Lot 1 – Achiziţie multifuncţionale A3 si A4, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 124160/11.07.2022;
Lot 2 – Achiziţie tehnică de calcul (PC desktop cu monitor, sistem de operare windows şi suita office), conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 126416/18.07.2022;
Lot 3 – Achiziţie imprimante laser multifuncţionale şi scanere A3, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 126404/18.07.2022.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.