Feedback
I.D.: 65299465

Achiziţia sistemului electronic de alarmă-5 bucăţi, echipamente şi instalaţii necesare situaţiilor de urgenţă, în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ivăneşti commune from Vaslui county and Bulboaca village from Anenii Noi district",

Data publicarii
19.01.22 Exista 79.196 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31625200-5
Termenul limita pentru depunere:
31.01.22
Pretul estimativ:
204.719,41 RON - 204.719,41 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 20.01.22 Publicat la 27.01.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul presupune achiziţia sistemului electronic de alarmă – 5 bucăţi-echipamente necesare, pentru alarmarea populaţiei în situaţiile de urgenţă, prevăzute a fi achiziţionate în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ivăneşti commune from Vaslui county and Bulboaca village from Anenii Noi district", apelul SOFT, prioritatea 4.2 – ,,Sprijin pentru activităţi com...
Contractul presupune achiziţia sistemului electronic de alarmă – 5 bucăţi-echipamente necesare, pentru alarmarea populaţiei în situaţiile de urgenţă, prevăzute a fi achiziţionate în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ivăneşti commune from Vaslui county and Bulboaca village from Anenii Noi district", apelul SOFT, prioritatea 4.2 – ,,Sprijin pentru activităţi comune pentru prevenirea dezastrelor naturale provocate de om, precum şi acţiuni comune în situaţii de urgenţă" finanţat prin Programul Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, prioritatea 4.2 – ,,Sprijin pentru activităţi comune pentru prevenirea dezastrelor naturale provocate de om, precum şi acţiuni comune în situaţii de urgenţă". Termenul de furnizare: 30 de zile de la data emiterii ordinului de furnizare; Atenţie: Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări conform obligaţiei prevăzute art.161 din Legea 98/2016 în a 4-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Valoarea maximă acceptată este de 204.719,41 lei fără TVA, reprezentând 5 bucăţi-sistem electronic de alarmă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia sistemului electronic de alarmă-5 bucăţi, echipamente şi instalaţii necesare situaţiilor de urgenţă, în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ivăneşti commune from Vaslui county and Bulboaca village from Anenii Noi district",  
Achiziţia utilajelor, echipamentelor şi instalaţiilor de specialitate necesare situaţiilor de urgenţă în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ivăneşti commune from Vaslui county and Bulboaca village from Anenii Noi district" 13.07.21
Achiziţia utilajelor, echipamentelor şi instalaţiilor de specialitate necesare situaţiilor de urgenţă în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ivăneşti commune from Vaslui county and Bulboaca village from Anenii Noi district" 13.08.21
Achiziţie AUTOGREDER în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ibăneşti commune from Vaslui county and Carahasani village from Ştefan Vodă district" 04.06.21
Achiziţie AUTOGREDER în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ibăneşti commune from Vaslui county and Carahasani village from Ştefan Vodă district"  
Achiziţia utilajelor, echipamentelor si instalatiilor de specialitate necesare situatiilor de urgent  
UATC Ivanesti-servicii de consultanta pentru implementare proiect -contract finantare 2SOFT/4.2/92  
Achiziţie materiale promoţionale şi servicii de publicitate 20.07.21
UATC Ivanesti -achizitie servicii de consultanta -obtinere finantare proiect Transfrontalier-SOFT  
Achiziţia utilajelor, echipamentelor şi instalaţiilor de specialitate necesare situaţiilor de urgenţă în cadrul proiectului “Developing and implementing an common Emergency Situation Management System by Ivăneşti commune from Vaslui county and Bulboaca village from Anenii Noi district"