Feedback
I.D.: 106358729

Achiziţia serviciului de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor (cafea şi băuturi calde) în pavilioanele de vară pentru pensionari.

Data publicarii
02.12.24
Coduri CPV
51542200-5
Termenul limita pentru depunere:
16.12.24
Pretul estimativ:
420.168,00 RON - 572.955,60 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 02.12.24 Publicat la 10.12.24
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
DGAS Constanta va încheia contractul privind “ Achiziţia serviciului de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor ( cafea şi băuturi calde) în pavilioanele de vară pentru pensionari". Obiectul contractului: Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor (cafea şi alte băuturi calde) în pavilioanele de vară pentru pensionari, în perioada 01.02.2025-31.12.2025, cu posibilitatea de prelungire pe primele pa...
DGAS Constanta va încheia contractul privind “ Achiziţia serviciului de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor ( cafea şi băuturi calde) în pavilioanele de vară pentru pensionari". Obiectul contractului: Serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor (cafea şi alte băuturi calde) în pavilioanele de vară pentru pensionari, în perioada 01.02.2025-31.12.2025, cu posibilitatea de prelungire pe primele patru luni (Ianuarie-Aprilie) din anul 2026. Incheierea contractului de achizitie publică este conditionată de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor privind angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei finantelor publice. Autoritatea Contractanta va incheia contractul de achiziţie publică numai daca exista fondurile necesare prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. Daca, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, poate anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf. cu prevederile art. 212 alin. 1, lit.c) din Legea 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta nu este raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii accepta clauza suspensivă, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret tuturor solicitarilor de clarificare cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu