Feedback
I.D.: 88931997

ACHIZIŢIA SERVICIILOR ÎN SISTEM CLICK PENTRU COMPLETELE DE EMITERE A PAŞAPOARTELOR TEMPORARE (CONSUMABILE, PIESE DE SCHIMB, ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII)

Data publicarii
05.11.23 Exista 369.580 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79800000-2
Termenul limita pentru depunere:
11.12.23
Pretul estimativ:
4.950.000,00 RON - 4.950.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.11.23 Publicat la 07.11.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul cadru are ca obiect achizitia serviciilor în sistem click pentru completele de emitere a paşapoartelor temporare (consumabile, piese de schimb, întreţinere şi reparaţii). Se va incheia un acord cadru, valabil 4 ani începând cu data de 25.03.2024, iar implementarea acestuia va consta în prestarea serviciilor, precum şi în plata acestora. Calendarul estimativ de încheiere al contractelor subsecvente este următorul: -...
Acordul cadru are ca obiect achizitia serviciilor în sistem click pentru completele de emitere a paşapoartelor temporare (consumabile, piese de schimb, întreţinere şi reparaţii). Se va incheia un acord cadru, valabil 4 ani începând cu data de 25.03.2024, iar implementarea acestuia va consta în prestarea serviciilor, precum şi în plata acestora. Calendarul estimativ de încheiere al contractelor subsecvente este următorul: - Contract subsecvent nr. 1 - 25.03.2024 - 31.12.2024 - Contract subsecvent nr. 2 - 01.01.2025 - 31.12.2025 - Contract subsecvent nr. 3 - 01.01.2026 - 31.12.2026 - Contract subsecvent nr. 4 - 01.01.2027 - 31.12.2027 - Contract subsecvent nr. 5 - 01.01.2028 - 24.03.2028 Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 1.100.000,00 lei, exclusiv T.V.A. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 18. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP: http://sicap-prod.e-licitatie.ro Specificatiile tehnice, si alte informatii se regasesc in caietul de sarcini aferent prezentei proceduri de achizitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu