Feedback
I.D.: 101616326

Achiziţia Serviciilor de supervizare-dirigenţie de şantier pentru proiectul "Modernizare DJ 676 Cerna (DJ 665) – Rugetu – Slătioara – Mogeşti – Goruneşti – Stroeşti – Pojogi Cerna – Copăceni – Bondoci – …. – Tetoiu – Cârlogani – Chirculeşti – Irimeşti (DJ643), km 0+000-74+450 şi DJ 676 B Glăvile (DJ 677A) – Voiculeasa – Olteanca – Chiriceşti – Lăpuşata (DJ 676), km 14+402-17+002"

Data publicarii
20.08.24
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
700.789,06 RON - 700.789,06 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serv. care trebuie prestate sunt următ., dar fără a se limita la acestea: • Asistenţă tehnică pentru Beneficiar în administrarea contractul de lucrări – contractul de lucrări se va încheia conform modelului de contract de lucrări din HG nr. 1/ 2018. • Monitorizarea şi supervizarea lucrărilor de construcţii conform prevederilor legislaţiei române în vigoare (Legea nr.10/1995 privind Calitatea în Construcţii şi Ordinul MDRT...
Serv. care trebuie prestate sunt următ., dar fără a se limita la acestea: • Asistenţă tehnică pentru Beneficiar în administrarea contractul de lucrări – contractul de lucrări se va încheia conform modelului de contract de lucrări din HG nr. 1/ 2018. • Monitorizarea şi supervizarea lucrărilor de construcţii conform prevederilor legislaţiei române în vigoare (Legea nr.10/1995 privind Calitatea în Construcţii şi Ordinul MDRT nr. 1496/2011 privind Procedura de Autorizare a diriginţilor de şantier cu modificările şi completările ulterioare). • Raportarea şi comunicarea cu Beneficiarul; • Asigurarea activităţii SSM, potrivit HG 300/2006 privind cerinţele min. de securitate şi sănătate pentru şantierele temporare sau mobile , cu modif. şi complet. ulterioare; Prest. serviciilor de supervizare - dirigenţie de şantier va începe odată cu emiterea Ordinului de începere a lucrărilor, care reprezintă şi Ordinul de începere a contractului de servicii. Perioada de prestare a serviciilor: 48 luni pentru supervizarea execuţiei lucrărilor, la care se adaugă perioada de garanţie a lucrărilor. Perioada de garanţie a lucrărilor va fi cea din contractul de lucrări, ofertată în cadrul procedurii de achiziţie publică (durata minimă este de 36 de luni, iar cea maximă este de 120 de luni ). Întrucât scopul serviciilor de supervizare – dirigenţie de şantier este de asigurare a urmăririi şi verificării execuţiei lucrărilor, precum şi de administrare eficientă a contractului de lucrări, durata contractului de servicii de supervizare lucrări va acoperi în totalitate durata contractului de lucrări, inclusiv prelungirea acestuia prin acte adiţionale, dacă este cazul. Pe perioada de garanţie de bună execuţie a lucrărilor, adică în intervalul de timp între recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală a lucrărilor, prestatorul are obligaţia de a identifica şi de a supraveghea remedierea eventualelor deficienţe ce pot apărea, fără alte costuri suplimentare. Prestatorul va asigura serviciile de supervizare – dirigenţie de şantier pe toată perioada de desfăşurare a contractului de lucrări, cu încadrarea în preţul contractului. Prestatorul va avea următoarele responsabilităţi:  pregătirea şi organizarea întâlnirilor de lucru periodice, în timpul execuţiei lucrărilor, cu toate părţile implicate în executarea lucrărilor: beneficiar, Antreprenor, proiectant, etc şi consemnarea în minuta şedinţei a problemelor discutate şi a soluţiilor şi concluziilor stabilite.  participarea la vizitele de monitorizare organizate de către AM PR SV Oltenia la amplasamentul proiectului.  va aloca o durată de timp necesară pentru întâlnirile de lucru periodice.  va avea obligativitatea întocmirii, şi transmiterii la Autoritatea Contractantă, a următoarelor rapoarte: • Raport de activitate lunar care să conţină cel puţin următoarele: - Descrierea lucrărilor executate în luna raportată corelat cu situaţia de lucrări înaintată de antreprenor; - Descrierea stadiului fizic şi valoric al lucrărilor executate; - Referiri la asigurarea calităţii lucrărilor; - Capitol distinct referitor la respectarea de către Antreprenor a principiilor DNSH; - Capitol distinct referitor la monitorizarea decontărilor detaliate; - Capitol distinct cuprinzând Raportul coordonatorului SSM, potrivit prevederilor legale incidente; Raportul va fi înaintat beneficiarului în maximum 10 zile calendaristice de la data depunerii situaţiilor de lucrări. • Raportul final la terminarea lucrărilor ce va cuprinde detalii şi explicaţii asupra desfăşurarii contractului de lucrări, modul în care Antreprenorul şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale şi va fi prezentat comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor; • Raportul se va întocmi în perioada de garanţie de bună execuţie anual şi ori de câte ori situaţia din teren o impune; • Raportul final după perioada de garanţie a lucrărilor va fi prezentat comisiei de recepţie finală la momentul emiterii procesului verbal de recepţie finală, în care va prezenta modul de comportare a lucrărilor în perioada de garanţie, precum şi defecţiunile apărute şi modul în care s-a efectuat remedierea acestora şi va formula recomandări cu privire la urmărirea specială a anumitor lucrări sau părţi de lucrări în perioada post-garanţie. Livrabilele care vor fi întocmite de Supervizor: • 48 rapoarte de activitate lunare; • raport final la terminarea lucrărilor; • minim un raport anual în perioada de garanţie a lucrărilor; • 1 raport final după perioada de garanţie a lucrărilor; Plata serviciilor prestate se va face pe bază de raport de activitate, corelat cu stadiul lucrărilor, respectiv procentul lucrărilor verificate şi aprobate de către Supervizor. Plata serviciilor prestate se va realiza după cum urmează: a) 90% din valoarea contractului de servicii se va achita pe parcursul execuţiei lucrărilor, în tranşe egale, proporţional cu durata de execuţie, după recepţia rapoartelor de activitate lunare întocmite de dirigintele de şantier, urmând ca, în cazul prelungirii duratei de execuţie a lucrărilor, valoarea tranşelor de plată să se recalculeze similar, din valoarea rămasă de decontat până la limita a 90% din valoarea contractului de servicii; În cazul în care, din motive obiective, pentru o anumită perioadă de timp, antreprenorul se află în imposibilitatea de a executa lucrări (calamităţi, perioada de iarnă, etc), prestatorul nu va fi remunerat, urmând ca valoarea tranşelor de plată să se recalculeze similar situaţiei prelungirii duratei de execuţie a lucrărilor. b) 10% din valoarea contractului de servicii se va achita după incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrărilor şi predarea cărţii tehnice a construcţiei, potrivit Hotărârii Guvernului nr.273/1994, cu modificările şi completările ulterioare. Activitatea de supervizare – dirigenţie de şantier se continuă şi în perioada de garanţie a lucrărilor conform activităţii specifice, fără costuri suplimentare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu