Prin serviciile de supervizare - dirigenţie de şantier asigurate prin personal tehnic de specialitate, autorizat în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, cu modificările şi completările ulterioare, se urmăreşte a se oferi beneficiarului garanţia că Antreprenorul căruia i-a fost atribuit contractul de execuţie a lucrărilor îşi va îndeplini toa...
Prin serviciile de supervizare - dirigenţie de şantier asigurate prin personal tehnic de specialitate, autorizat în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier, cu modificările şi completările ulterioare, se urmăreşte a se oferi beneficiarului garanţia că Antreprenorul căruia i-a fost atribuit contractul de execuţie a lucrărilor îşi va îndeplini toate responsabilităţile asumate prin contract, va respecta prevederile legale, reglementările tehnice, proiectul tehnic, caietul de sarcini, propunerea tehnică şi reglementările Programului Regional Sud-Vest Oltenia, Prioritatea 5 - "Accesibilitate si conectivitate la nivel regional", Obiectivul Specific 3.2 - "Dezvoltarea şi creşterea unei mobilităţi naţionale, regionale şi locale durabile, reziliente la schimbările climatice, inteligente şi intermodale, inclusiv îmbunătăţirea accesului la TEN-T şi a mobilităţii transfrontaliere", Acţiunea A - “Conectivitate regională şi îmbunătăţirea accesului la TEN-T".
Prestatorul îşi va desfăşura activitatea ca reprezentant al beneficiarului în relaţiile cu proiectantul, Antreprenorul, furnizorii, prestatorii de servicii, Inspectoratul de Stat in Constructii si alte autoritati implicate in avizarea lucrarilor de executie
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul lim. de depunere a ofertelor in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1) din fişa de date, respectiv 10 zile.