Feedback
I.D.: 84260806

Achiziţia serviciilor de realizare a soluţiei informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în CJ Giurgiu, în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă" Cod SMIS 154992, Cod SIPOCA 1202

Data publicarii
05.07.23 Exista 21.043 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5
Pretul estimativ:
1.089.945,50 RON - 1.089.945,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii de achiziţie se va realiza implementarea "la cheie" a unei Soluţii Informatice de Arhivare Electronică şi Managementul Documentelor în cadrul UAT Judeţul Giurgiu, prin: - Prestarea de Servicii IT, constând în totalitatea serviciilor pentru operaţionalizarea Soluţiei Informatice de Arhivare Electronică şi Managementul Documentelor în cadrul UAT Judeţul Giurgiu,...
În cadrul contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii de achiziţie se va realiza implementarea "la cheie" a unei Soluţii Informatice de Arhivare Electronică şi Managementul Documentelor în cadrul UAT Judeţul Giurgiu, prin: - Prestarea de Servicii IT, constând în totalitatea serviciilor pentru operaţionalizarea Soluţiei Informatice de Arhivare Electronică şi Managementul Documentelor în cadrul UAT Judeţul Giurgiu, în conformitate cu cerinţele din prezentul caiet de sarcini; - Furnizarea de Licenţe software, în conformitate cu cerinţele din prezentul caiet de sarcini. Autoritatea contractantă va putea beneficia de acestea imediat după finalizarea serviciilor de instalare şi configurare preliminară; - Furnizare de Echipamente necesare soluţiei, în conformitate cu cerinţele din prezentul caiet de sarcini. - Prestarea de Servicii de instruire a personalului UAT Judeţul Giurgiu.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de realizare a soluţiei informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în CJ Giurgiu, în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă" Cod SMIS 154992, Cod SIPOCA 1202 02.05.23
Achiziția serviciilor de realizare a soluției informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în cj giurgiu, în cadrul proiectului a.p.i – administrație publică inovativă” cod smis 154992, cod sipoca 1202 02.05.23
Achiziția serviciilor de realizare a soluției informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în cj giurgiu, în cadrul proiectului a.p.i – administrație publică inovativă” cod smis 154992, cod sipoca 1202 08.05.23
Achiziția serviciilor de realizare a soluției informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în cj giurgiu, în cadrul proiectului a.p.i – administrație publică inovativă” cod smis 154992, cod sipoca 1202  
Licitatii Viitoare - ”Achiziţia serviciilor de realizare a soluţiei informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în CJ Giurgiu”, în cadrul proiectului A.P.I (Programul anual al achizitiilor publice Consiliul Judetean Giurgiu) 14.09.23
"Servicii de informare si publicitate", in cadrul proiectului "A.P.I. – Administratie Publica Inovativa", Cod MySMIS: 154992, Cod SIPOCA: 1202 07.10.22
"Servicii organizare schimb de experienta" in cadrul proiectului "A.P.I. – Administratie Publica Inovativa", Cod MySMIS: 154992, Cod SIPOCA: 1202 11.08.22
Definitivarea aspectelor tehnice şi financiare pentru demararea procedurii de achiziţie materiale consumabile şi birotică, necesare derulării activităţilor echipei de implementare a proiectului Restaurare, consolidare şi dotare "Muzeul Judeţean Teohari Antonescu", finanţat prin Granturile SEE 2014-2 14.12.20
Achiziţie birotică, în cadrul proiectului în cadrul proiectului “A.P.I – Administraţie Publică Inovativă", Cod MySMIS:154992, Cod SIPOCA:1202 10.07.23
Achiziţie birotică, în cadrul proiectului în cadrul proiectului “A.P.I – Administraţie Publică Inovativă", Cod MySMIS:154992, Cod SIPOCA:1202 10.07.23