Feedback
I.D.: 80090165

Achiziţia serviciilor de realizare a soluţiei informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în CJ Giurgiu, în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă" Cod SMIS 154992, Cod SIPOCA 1202

Data publicarii
24.03.23 Exista 15.814 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5 30232100-5
Termenul limita pentru depunere:
02.05.23
Pretul estimativ:
1.089.945,50 RON - 1.089.945,50 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 24.03.23 Publicat la 10.04.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia serviciilor de realizare a soluţiei informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în CJ Giurgiu, în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă" Cod SMIS 154992, Cod SIPOCA 1202. Prestarea serviciilor şi furnizarea produselor solicitate se urmăreşte implementarea unei Soluţii Informatice de Arhivare Electronică şi Managementul Documentelor în ca...
Achiziţia serviciilor de realizare a soluţiei informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în CJ Giurgiu, în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă" Cod SMIS 154992, Cod SIPOCA 1202. Prestarea serviciilor şi furnizarea produselor solicitate se urmăreşte implementarea unei Soluţii Informatice de Arhivare Electronică şi Managementul Documentelor în cadrul UAT Judeţul Giurgiu, prin care să se asigure optimizarea proceselor de lucru în scopul simplificării procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, din perspectiva back-office. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire. este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de realizare a soluţiei informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în CJ Giurgiu, în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă" Cod SMIS 154992, Cod SIPOCA 1202  
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 12.07.22
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 12.07.22
Servicii de consultanţă IT în cadrul proiectului A.P.I – Administraţie Publică Inovativă 22.08.22
Licitatii Viitoare - ”Achiziţia serviciilor de realizare a soluţiei informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite în CJ Giurgiu”, în cadrul proiectului A.P.I (Programul anual al achizitiilor publice Consiliul Judetean Giurgiu) 14.09.23
Achizitia de infrastructura hardware si licente de baza, solutie software, servicii de dezvoltare sistem IT si instruire utilizatori pentru proiectul “Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)" 30.06.22
SERVICII DE RETRO-DIGITALIZARE A DOCUMENTETOR DE ARHIVĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI: "SERVICII PUBLICE PARTAJATE DIGITALIZATE - CONTINUAREA SIMPLIFICĂRII PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI PENTRU CETĂŢENI ÎN MUNICIPIUL GIURGIU (SEPAR)" 09.08.21
Lucrari pentru " Modernizare curti plimbare"  
Lucrari pentru " Modernizare curti plimbare"  
Lucrari pentru " Modernizare curti plimbare"