Conform contractului nr. 93368/28.09.2017 încheiat intre ANL Bucureşti şi Consiliul Local al Municipiului Alba Iulia având ca obiect transmiterea terenului destinat construirii de locuinţe pentru tineri , în suprafaţă totală de 95.803 mp, situat in strada Lalelelor nr. 97A Consiliul local are obligaţia să elaboreze documentaţiile tehnice pentru viabilizarea amplasamentului, respectiv utilităţile aferente construcţiilor, (...
Conform contractului nr. 93368/28.09.2017 încheiat intre ANL Bucureşti şi Consiliul Local al Municipiului Alba Iulia având ca obiect transmiterea terenului destinat construirii de locuinţe pentru tineri , în suprafaţă totală de 95.803 mp, situat in strada Lalelelor nr. 97A Consiliul local are obligaţia să elaboreze documentaţiile tehnice pentru viabilizarea amplasamentului, respectiv utilităţile aferente construcţiilor, (apă, canalizare, energie electrică, gaze naturale), căi de acces, iluminat public, alei pietonale, parcaje, spaţii verzi şi să finalizeze aceste lucrări până la predarea locuinţelor către beneficiarii. Termenul de punere in funcţiune a locuinţelor, comunicat de ANL prin scrisoarea nr. 25971/2020 este data de 25.01.2022.
În acest sens, în prima etapă a fost elaborat Studiul de Fezabilitate aferent acestui obiectiv şi aprobat prin HCL nr.395/2018. În a doua etapă se impune achiziţia contractului de servicii pentru elaborarea documentaţiei tehnico- economice faza DTAC ( PAC) PT+De+CS şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul ''VIABILIZARE AMPLASAMENT PENTRU CONSTRUCŢIA DE LOCUINŢE PENTRU TINERI DESTINATE INCHIRIERII - STRADA LALELELOR NR. 97A, etapa I, bloc 1 şi 2 '' - Amenajări exterioare, lucrări necesare pentru asigurarea cu utilităţi ( apă-canal)
La baza întocmirii documentaţiilor de proiectare faza DTAC (PAC) PT+DDE+CS vor sta reglementările cuprinse în - PUZ al MUNICIPIULUI ALBA IULIA aprobat prin HCL nr. nr. 188/26 mai 2017 , art.14 -LOCUINTE COLECTIVE SI FUNCŢIUNI COMPLEMENTARE-CARTIER ORHIDEELOR, Studiul de Fezabilitate - proiect nr. 22/2018 elaborat de SC SECRET ART SRL precum si documentatia Tehnică proiect nr.129/2020 elaborat de SC Apă CTTA SA. Documentaţia tehnico-economica, va respecta conţinutul cadru reglementat prin HGR 907/2016.
Valoarea estimată a serviciilor şi lucrărilor ce se vor achiziţiona este: 2.232.138,00 lei fără TVA după cum urmează:
- cheltuielile propriu-zise pentru fazele PAC(DTAC) si obţinere avize, inclusiv documentaţiile aferente sunt in valoare de 3.000 lei, pentru PT, DDE+CS se estimează şi se limitează la 55.000,00 lei fără TVA, iar verificarea tehnică de calitate este estimată la 7.000 lei fără TVA.
- valoarea estimată a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului este de 5.000,00 lei fără TVA
- Total valoarea estimată a serviciilor de proiectare şi asistenţă tehnică este de 70.000,00 lei.
- Valoarea estimată a lucrărilor de execuţie, inclusiv dotări: valoarea C+M si dotări este 2.162.138,00 lei fără TVA
Termenul de prestare a serviciilor si executiei si a lucrarilor prezentului contract este de 7 luni începând de la data prevăzută în ordinul de începere a serviciilor şi lucrărilor, după cum urmează:
Faza I cuprinde 2 luni defalcată astfel:
1. Elaborare proiect faza PAC(DTAC) – 30 zile de la comunicarea ordinului de începere a serviciilor;
2. Elaborare proiect faza PT+DDE+ CS – 30 zile calendaristice de la predarea fazei PAC(DTAC) şi obţinerea autorizaţiei de construire;
Faza II cuprinde 5 luni de la comunicarea ordinului de începere a lucrărilor defalcată astfel:
1. Execuţia propriu zisă a lucrărilor conform documentaţiei tehnico-economice – 5 luni.
2. Asistenţă tehnica se va întinde pe toată durata de realizare a lucrărilor, si pana la recepţia finala a acestora.
Valoarea estimată a achiziţiei a fost determinată din Devizul general elaborat la faza SF elaborat de proiectantul S.C. Secret ART S.R.L. Alba Iulia.