Feedback
I.D.: 89339804

Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea contractantului si executiei lucrari pentru proiectul C5-B2.1.a-403 "Reabilitarea si modernizarea Liceului Teoretic Traian Lalescu-Scoala de muzica"

Data publicarii
15.11.23 Exista 103.733 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
1.862.224,50 RON - 1.862.224,50 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii, în corelaţie cu obiectivele specifice ale proiectului. Prin realizarea acestei investiţii “Reabilitarea si modernizarea Liceului Teoretic Traian Lalescu –Scoala de muzica" se va asigura creşterea ...
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii, în corelaţie cu obiectivele specifice ale proiectului. Prin realizarea acestei investiţii “Reabilitarea si modernizarea Liceului Teoretic Traian Lalescu –Scoala de muzica" se va asigura creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din municipiul Hunedoara prin aplicarea unor măsuri de creştere a eficienţei energetice propuse prin auditul energetic, în vederea reducerii consumului de energie primară şi a emisiilor de CO2, asigurând totodată îmbunătăţirea confortului în clădire şi reducerea semnificativă a cheltuielilor administrative. Activitatile care fac obiectul prezentei achizitii sunt: - Servicii de proiectare care cuprind: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor şi acordurilor în scopul eliberării autorizaţiei de construire, elaborarea proiect în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire (P.A.C.), elaborare proiect organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), elaborarea proiectului tehnic de executie (P.T.) si a detaliilor de executie (D.E.),a Caietelor de sarcini pe specialităţi (CS) precum şi elaborarea Planului de urmărire a comportării construcţiei în timp şi a Planului de management pentru reducerea poluării pe toată durata de funcţionare a clădirii reabilitate. - Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul desfăşurării lucrărilor; - Execuţia lucrărilor de constructii si instalatii aferente, conform solutiilor tehnice stabilite la nivelul documentatiei tehnice realizate, conform prevederilor HG nr. 907/2016. Activitatile care fac obiectul prezentei achiziţii, sunt detaliate în caietul de sarcini, anexă la documentaţia de atribuire. Lucrarile de interventie asupra obiectivului de investitie propuse a fi executate, sunt urmatoarele: A. Măsuri de creştere a eficienţei energetice a clădirilor: 1. Reabilitarea acoperisului; 2. Reabilitarea planşeului din lemn peste etaj; 3. Refacere finisaje interioare şi exterioare si repararea elementelor de construcţie ale faţadei care prezintă potenţial pericol de desprindere şi/sau afectează funcţionalitatea clădirii; 4. Executarea unor lucrări de recompartimentare interioară, reamenajare grupului sanitar existent; 5. Izolarea termică a faţadei – parte vitrată; Înlocuirea tâmplăriei exterioare existente, inclusiv a celei aferente accesului în clădire; 6. Înlocuirea tâmplăriei interioare; 7. Izolarea termică a faţadelor – parte opacă; 8. Termoizolarea planşeului peste ultimul nivel; 9. Înlocuirea corpurilor de încălzire cu radiatoare; 10. Înlocuirea instalaţiei de distribuţie a agentului termic pentru încălzire; 11. Înlocuirea instalaţiei de distribuţie a agentului termic pentru apă caldă de consum; 12. Înlocuirea centralei termice proprii; 13. Lucrările de instalare/reabilitare/ modernizare a sistemelor de climatizare, ventilare naturală şi ventilare mecanică pentru asigurarea calităţii aerului interior; 14. Lucrările de reabilitare/ modernizare a instalaţiei de iluminat; 15. Instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei electrice şi/sau termice pentru consum propriu; 16. Echiparea clădirii cu staţie de încărcare pentru maşini electrice, conform prevederilor legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, republicată. B. Alte tipuri de lucrări: 1. Refacerea trotuarelor de protecţie, în scopul eliminării infiltraţiilor la infrastructura clădirii; 2. Demontarea instalaţiilor şi a echipamentelor montate aparent pe faţadele/terasa clădirii, precum şi montarea/remontarea acestora după efectuarea lucrărilor de intervenţie; 3. Refacerea finisajelor interioare în zonele de intervenţie; 4. Reabilitarea/ modernizarea instalaţiei electrice, înlocuirea circuitelor electrice deteriorate sau subdimensionate; 5. Înlocuirea instalaţiei de distribuţie a apei reci; 6. Înlocuirea colectoarelor de canalizare menajeră; 7. Înlocuirea obiectelor sanitare şi baterii; 8. Crearea de facilităţi / adaptarea infrastructurii pentru persoanele cu dizabilităţi; 9. Lucrări specifice necesare obţinerii avizului ISU; 10. Lucrări de modernizare a instalaţiei de paratrăznet. Toate interventiile si lucrarile propuse se regasesc in D.A.L.I , anexa la documentatia de atribuire. Se vor respecta specificatiile din documentatiile aprobate, atat la elaborarea documentelor de proiectare, cat si la executia lucrarilor. Durata maximă de realizare a investiţiei este de 14 luni şi este împarţită astfel: ❖ Durata serviciilor de proiectare este de 2 luni, de la data menţionată în Ordinul de începere a prestării serviciilor de proiectare emis de către autoritatea contractantă, nefiind inclusă şi durata serviciilor de verificare a proiectului tehnic de către verificatori tehnici atestaţi. Tot în cadrul acestui termen contractantul va prezenta autorităţii contractante soluţiile detaliate adoptate în proiectare în imagini şi prezentări 3D, pentru consultarea autorităţii contractante şi adoptarea soluţiei finale, care va respecta soluţia tehnică conceptuală din DALI; ❖ Termenul de execuţie a lucrărilor, inclusiv organizare de şantier: 12 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a lucrărilor emis de către autoritatea contractantă. ❖ Durata pentru asistenţă tehnică din partea contractantului va fi pe toată durata de execuţie a lucrărilor, până la semnarea fără obiecţiuni a procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor inclusiv pentru elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei şi pentru onţinerea autorizaţiei ISU. Durata totala a contractului_50 luni: cuprinde toate etapele necesare finalizarii obiectivului de investitie pana la receptia finala a lucrarilor, respectiv: 2 luni proiectare +12 luni executie + 36 luni perioada de garantie minima. Nota In cazul acordarii de catre ofertantul castigator a unei garantii extinse mai mare de 36 luni, durata contractului va creste in mod corespunzator.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia contractului de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului, execuţia de lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetică a clădirii aflată în proprietatea publică a municipiului Hunedoara, B-dul Corvin, nr.14"  
Achiziţia servicii de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului , execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul C5-A3.1-7 "Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 2"  
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului, execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul “Eficientizarea energetică a clădirilor rezidentiale din municipiului Hunedoara- Etapa 1"- C5-A3.1-41  
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din comuna Baru, judetul Hunedoara"  
Servicii realizare a proiectului tehnic si detalii de executie + asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor pentru proiectul "Reabilitarea/ modernizarea/ dotarea unităţilor de învăţământ profesional şi tehnic (licee tehnologice şi şcoli profesionale) din municipiul Hunedoara – Colegiul Tehnic "Matei Corvin", corp şcoală 5 + atelier 2 practică"  
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnice PT, DTAC, verificare tehnica, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari si organizare santier pentru proiectul « Cresterea eficientei energetice a blocului de locuinte 8 - B-dul Decebal din Municipiul Deva » cod SMIS 120393 22.06.20
Proiectare şi execuţie lucrări la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a blocului de locuinţe P5, str. Titu Maiorescu din municipiul Deva" cod SMIS 116981 27.06.19
Proiectare şi execuţie lucrări la obiectivul de investiţii ,,Creşterea eficienţei energetice a blocului de locuinţe P5, str. Titu Maiorescu din municipiul Deva" cod SMIS 116981 30.09.19
Proiectarea si executia lucrarilor la obiectivul de investitii „Cresterea eficientei energetice a blocului de locuinte P5, str.Titu Maiorescu din municipiul Deva”, cod SMIS 116981 07.03.19
Achizitia de lucrari – atelier 2 si teren sport ( inclusiv dotari teren sport) pentru proiectul "Reabilitarea / modernizarea / dotarea unitatilor de invatamant profesional si tehnic (licee tehnologice si scoli profesionale) din municipiul Hunedoara - Colegiul Tehnic Matei Corvin, corp scoala 5 + atelier 2 practica"