Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări, în corelaţie cu obiectivele asumate prin Strategia de Dezvoltare a Municipiului Hunedoara.
Prin realizarea acestei investiţii se urmareste modernizarea străzilor nereabilitate din municipiul Hunedoara. Pentru cele 16 strazi lo...
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări, în corelaţie cu obiectivele asumate prin Strategia de Dezvoltare a Municipiului Hunedoara.
Prin realizarea acestei investiţii se urmareste modernizarea străzilor nereabilitate din municipiul Hunedoara. Pentru cele 16 strazi lotizate care fac obiectul prezentei achizitii avem la baza contracte de finantare semnate prin Programul National de Investitii ,,Anghel Saligny". Implementarea programului va conduce la sporirea mobilităţii populaţiei şi la facilitarea accesului populatiei, la serviciile de bază.
Achizitia presupune servicii de proiectare ( care constau in intocmirea de: Proiect tehnic de executie (PTE), Detalii de Executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei ) si executie lucrari, pentru urmatoarele strazi/drumuri/alei din municipiul Hunedoara, care au fost lotizate astfel:
Lotul 1 _Strada_ Alexandru Odobescu
Lotul 2_Aleea Zorilor
Lotul 3_Strada_Carpinis
Lotul 4_Drum vicinal Pestisu Mare – tronson 1
Lotul 5_Strada_Padurii
Lotul 6_ Aleea Padurii
Lotul 7_ Strada_Spiru Haret
Lotul 8_Strada_Dr. Stefan Stinca
Lotul 9_Aleea Retezat
Lotul 10_ Strada_Viilor
Lotul 11_Aleea Crinilor;
Lotul 12_Aleea Constructorului
Lotul 13_Aleea Drum Nou
Lotul 14_Strada_Doinei_
Lotul 15_ Strada_Timotei Cipariu
Lotul 16_Strada_Costache Negruzzi
Scenariul recomandat este descris in documentatia tehnica aferenta fiecarui lot.
În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte că termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.