Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii, în corelaţie cu obiectivele specifice ale proiectului.
Activitatile care fac obiectul prezentei achizitii sunt:
- Servicii de proiectare care cuprind: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţ...
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii, în corelaţie cu obiectivele specifice ale proiectului.
Activitatile care fac obiectul prezentei achizitii sunt:
- Servicii de proiectare care cuprind: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor şi acordurilor în scopul eliberării autorizaţiei de construire, elaborarea proiect în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire (P.A.C.), elaborare proiect organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), elaborarea proiectului tehnic de executie (P.T.) si a detaliilor de executie (D.E.),a Caietelor de sarcini pe specialităţi (CS) precum şi elaborarea Planului de urmărire a comportării construcţiei în timp şi a Planului de management pentru reducerea poluării pe toată durata de funcţionare a clădirilor reabilitate.
- Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul desfăşurării lucrărilor;
- Execuţia lucrărilor de constructii si instalatii aferente, conform solutiilor tehnice stabilite la nivelul documentatiei tehnice realizate, conform prevederilor HG nr. 907/2016.
Activitatile care fac obiectul prezentei achiziţii, sunt prezentate în caietul de sarcini si detaliate in DALI, anexă la documentaţia de atribuire.
Principalele lucrări care vor fi executate privind obiectivul de investiţie “Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 3" sunt prezentate în documentaţiile DALI aprobate prin HCL nr. 419/2022 privind aprobarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) şi a indicatorilor tehnico – economici pentru Bloc nr. 24 din Str. Trandafirilor nr.17, şi HCL 420/2022 privind aprobarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) şi a indicatorilor tehnico – economici pentru Bloc nr.35 din Str. Trandafirilor nr.18, şi se referă la următoarele activitati principale :
1. Consolidarea elementelor, subansamblurilor sau a ansamblului structural;
2. Protejarea, repararea elementelor nestructurale si/sau restaurarea elementelor arhitecturale si a componentelor artistice, dupa caz.
3. Intervenţii de protajare/conservare a elementelor naturale şi antropice existente valoroase, după caz.
4. Lucrări de reabilitare termică a anvelopei
5. Închiderea balcoanelor şi/sau a logiilor cu tâmplărie termizolantă, inclusiv izolarea termică a parapeţilor;
6. Termo-hidroizolarea acoperişului tip terasă;
7. Izolarea termică a planeşeului peste subsol / a zonei de acces în casa scării, la pereţii şi tavanele comune cu apartamente;
8. Realizarea lucrărilor de intervenţie în scopul realizării ventilării naturale a spaţiilor ocupate;
9. Înlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent şi incandescent din spaţiile comune;
10. Instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei din surse regenerabile – inclusiv achiziţionarea acestora;
11. Înlocuirea lifturilor;
Iar activitatile secundare sunt:
1. Înlocuirea circuitelor electrice în părţile comune – scări, subsol, etc;
2. Repararea acoperişului tip terasă, inclusiv repararea sistemului de colectare a apelor meteorice de la nivelul terasei;
3. Demontarea instalaţiilor şi a echipamentelor montate aparent pe faţadele/terasa blocului de locuinţe, precum şi montarea/remontarea acestora după efectuarea lucrărilor de intervenţie;
4. Refacerea finisajelor interioare în zonele de intervenţie;
5. Repararea trotuarelor de protecţie, în scopul eliminării infiltraţiilor la infrastructura blocului de locuinţe;
6. Crearea de facilităţi/adaptarea infrastructurii pentru persoanele cu dizabilităţi;
7. Refacerea finisajelor interioare aferente spaţiilor comune din bloc (Casa scării);
8. Lucrări de înlocuire a instalaţiei de paratrăznet;
Se vor respecta propunerile şi recomandările regăsite la nivelul tuturor avizelor/acordurilor/autorizaţiilor aferente Certificatului de Urbanism şi Documentaţiei de Avizare a lucrărilor de Intervenţii şi vor fi implementate în documentaţiile elaborate ce se vor preda către Autoritatea contractantă.
Nota:
Pentru întocmirea tuturor documentaţiilor tehnico-economice, dacă Ofertantul consideră necesar poate efectua propriile măsurători pentru stabilirea tuturor cantităţilor necesare elaborării Ofertei tehnice şi financiare.
Durata maximă de realizare a investiţiei este de 14 luni şi este împarţită astfel:
❖ Durata serviciilor de proiectare este de 2 luni, de la data menţionată în Ordinul de începere a prestării serviciilor de proiectare emis de către autoritatea contractantă, nefiind inclusă şi durata serviciilor de verificare a proiectului tehnic de către verificatori tehnici atestaţi. Tot în cadrul acestui termen contractantul va prezenta autorităţii contractante soluţiile detaliate adoptate în proiectare în imagini şi prezentări 3D, pentru consultarea autorităţii contractante şi adoptarea soluţiei finale, care va respecta soluţia tehnică conceptuală din DALI;
❖ Termenul de execuţie a lucrărilor, inclusiv organizare de şantier: 12 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a lucrărilor emis de către autoritatea contractantă.
❖ Durata pentru asistenţă tehnică din partea contractantului va fi pe toată durata de execuţie a lucrărilor, până la semnarea fără obiecţiuni a procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor inclusiv pentru elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei şi pentru onţinerea autorizaţiei ISU.
Durata totala a contractului_50 luni: cuprinde toate etapele necesare finalizarii obiectivului de investitie pana la receptia finala a lucrarilor, respectiv: 2 luni proiectare +12 luni executie + 36 luni perioada de garantie minima.
Nota
In cazul acordarii de catre ofertantul castigator a unei garantii extinse mai mare de 36 luni, durata contractului va creste in mod corespunzator.