Autoritatea Contractanta implementeaza proiectul " Eficientizarea energetica a cladirilor rezidentiale din Municipiul Hunedoara-Etapa 3", in baza contractului de finantare nr. 129894/17.11.2022 incheiat cu Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene in contextul Pactului Verde European.
Autoritatea Contractant doreste contractarea unui Antreprenor specializat in elaborarea de documentatii tehnico-economice (elabora...
Autoritatea Contractanta implementeaza proiectul " Eficientizarea energetica a cladirilor rezidentiale din Municipiul Hunedoara-Etapa 3", in baza contractului de finantare nr. 129894/17.11.2022 incheiat cu Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene in contextul Pactului Verde European.
Autoritatea Contractant doreste contractarea unui Antreprenor specializat in elaborarea de documentatii tehnico-economice (elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.) şi proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E ); elaborarea proiectului tehnic de execuţie (P.T.E ), a detaliilor de execuţie (D.E.) si a altor documentaţii pe care ofertantul le consideră necesare finalizării şi funcţionării obiectivului de investiţii), precum si executia de lucrari inclusiv activitati accesorii pentru proiectul "Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 3" - C5-A2-8, in baza Documentatiei de avizare si a Lucrarilor de Interventie ( DALI) nr .34.1/2022 si 34.2/2022, elaborata de catre prestatorul EXCLUSIVIO GLOBAL SRL.
Valoarea contractului de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari este de 7.653.504 lei fără TVA, defalcata astfel:
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie (inclusiv avize/acorduri/studii solicitate prin CU, PAC, POE) 103.000,00 lei
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 16.000,00 lei
Cap .4 Cheltuieli pentru investitia de baza, 7.465.923,00 lei , din care:
4.1 C-tii si instalatii 7.049.061,00 lei
4.2 Montaj, utilaje,echipamente tehnologice si functionale 128.978,00 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice care necesita montaj 259.502,00 lei
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport 28.382,00 lei
5.1 Organizare de santier 68.581.00 lei
Defalcarea sumei totale are rol informativ şi nu reprezintă o prevedere care să limiteze valoarea elementelor propunerii financiare prin invocarea limitării liniilor bugetare alocate proiectului.
În valoarea estimată nu au fost inclusă suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor:
1.În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
2.În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte că termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.