Feedback
I.D.: 89339831

Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului , execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul "Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 3" - C5-A2-8

Data publicarii
15.11.23 Exista 109.901 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
7.653.504,00 RON - 7.653.504,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii, în corelaţie cu obiectivele specifice ale proiectului. Activitatile care fac obiectul prezentei achizitii sunt: - Servicii de proiectare care cuprind: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţ...
Autoritatea Contractantă, prin achiziţie publică, vizează atribuirea contractului de lucrări, care cuprinde servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii, în corelaţie cu obiectivele specifice ale proiectului. Activitatile care fac obiectul prezentei achizitii sunt: - Servicii de proiectare care cuprind: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor şi acordurilor în scopul eliberării autorizaţiei de construire, elaborarea proiect în vederea obţinerii Autorizaţiei de Construire (P.A.C.), elaborare proiect organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), elaborarea proiectului tehnic de executie (P.T.) si a detaliilor de executie (D.E.),a Caietelor de sarcini pe specialităţi (CS) precum şi elaborarea Planului de urmărire a comportării construcţiei în timp şi a Planului de management pentru reducerea poluării pe toată durata de funcţionare a clădirilor reabilitate. - Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul desfăşurării lucrărilor; - Execuţia lucrărilor de constructii si instalatii aferente, conform solutiilor tehnice stabilite la nivelul documentatiei tehnice realizate, conform prevederilor HG nr. 907/2016. Activitatile care fac obiectul prezentei achiziţii, sunt prezentate în caietul de sarcini si detaliate in DALI, anexă la documentaţia de atribuire. Principalele lucrări care vor fi executate privind obiectivul de investiţie “Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 3" sunt prezentate în documentaţiile DALI aprobate prin HCL nr. 419/2022 privind aprobarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) şi a indicatorilor tehnico – economici pentru Bloc nr. 24 din Str. Trandafirilor nr.17, şi HCL 420/2022 privind aprobarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) şi a indicatorilor tehnico – economici pentru Bloc nr.35 din Str. Trandafirilor nr.18, şi se referă la următoarele activitati principale : 1. Consolidarea elementelor, subansamblurilor sau a ansamblului structural; 2. Protejarea, repararea elementelor nestructurale si/sau restaurarea elementelor arhitecturale si a componentelor artistice, dupa caz. 3. Intervenţii de protajare/conservare a elementelor naturale şi antropice existente valoroase, după caz. 4. Lucrări de reabilitare termică a anvelopei 5. Închiderea balcoanelor şi/sau a logiilor cu tâmplărie termizolantă, inclusiv izolarea termică a parapeţilor; 6. Termo-hidroizolarea acoperişului tip terasă; 7. Izolarea termică a planeşeului peste subsol / a zonei de acces în casa scării, la pereţii şi tavanele comune cu apartamente; 8. Realizarea lucrărilor de intervenţie în scopul realizării ventilării naturale a spaţiilor ocupate; 9. Înlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent şi incandescent din spaţiile comune; 10. Instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei din surse regenerabile – inclusiv achiziţionarea acestora; 11. Înlocuirea lifturilor; Iar activitatile secundare sunt: 1. Înlocuirea circuitelor electrice în părţile comune – scări, subsol, etc; 2. Repararea acoperişului tip terasă, inclusiv repararea sistemului de colectare a apelor meteorice de la nivelul terasei; 3. Demontarea instalaţiilor şi a echipamentelor montate aparent pe faţadele/terasa blocului de locuinţe, precum şi montarea/remontarea acestora după efectuarea lucrărilor de intervenţie; 4. Refacerea finisajelor interioare în zonele de intervenţie; 5. Repararea trotuarelor de protecţie, în scopul eliminării infiltraţiilor la infrastructura blocului de locuinţe; 6. Crearea de facilităţi/adaptarea infrastructurii pentru persoanele cu dizabilităţi; 7. Refacerea finisajelor interioare aferente spaţiilor comune din bloc (Casa scării); 8. Lucrări de înlocuire a instalaţiei de paratrăznet; Se vor respecta propunerile şi recomandările regăsite la nivelul tuturor avizelor/acordurilor/autorizaţiilor aferente Certificatului de Urbanism şi Documentaţiei de Avizare a lucrărilor de Intervenţii şi vor fi implementate în documentaţiile elaborate ce se vor preda către Autoritatea contractantă. Nota: Pentru întocmirea tuturor documentaţiilor tehnico-economice, dacă Ofertantul consideră necesar poate efectua propriile măsurători pentru stabilirea tuturor cantităţilor necesare elaborării Ofertei tehnice şi financiare. Durata maximă de realizare a investiţiei este de 14 luni şi este împarţită astfel: ❖ Durata serviciilor de proiectare este de 2 luni, de la data menţionată în Ordinul de începere a prestării serviciilor de proiectare emis de către autoritatea contractantă, nefiind inclusă şi durata serviciilor de verificare a proiectului tehnic de către verificatori tehnici atestaţi. Tot în cadrul acestui termen contractantul va prezenta autorităţii contractante soluţiile detaliate adoptate în proiectare în imagini şi prezentări 3D, pentru consultarea autorităţii contractante şi adoptarea soluţiei finale, care va respecta soluţia tehnică conceptuală din DALI; ❖ Termenul de execuţie a lucrărilor, inclusiv organizare de şantier: 12 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a lucrărilor emis de către autoritatea contractantă. ❖ Durata pentru asistenţă tehnică din partea contractantului va fi pe toată durata de execuţie a lucrărilor, până la semnarea fără obiecţiuni a procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor inclusiv pentru elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei şi pentru onţinerea autorizaţiei ISU. Durata totala a contractului_50 luni: cuprinde toate etapele necesare finalizarii obiectivului de investitie pana la receptia finala a lucrarilor, respectiv: 2 luni proiectare +12 luni executie + 36 luni perioada de garantie minima. Nota In cazul acordarii de catre ofertantul castigator a unei garantii extinse mai mare de 36 luni, durata contractului va creste in mod corespunzator.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia servicii de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului , execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul C5-A3.1-7 "Eficientizarea energetică a clădirilor rezidenţiale din Municipiul Hunedoara – Etapa 2"  
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului, execuţia de lucrări inclusiv activitati accesorii pentru proiectul “Eficientizarea energetică a clădirilor rezidentiale din municipiului Hunedoara- Etapa 1"- C5-A3.1-41  
Achiziţia contractului de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului, execuţia de lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetică a clădirii aflată în proprietatea publică a municipiului Hunedoara, B-dul Corvin, nr.14"  
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea contractantului si executiei lucrari pentru proiectul C5-B2.1.a-403 "Reabilitarea si modernizarea Liceului Teoretic Traian Lalescu-Scoala de muzica"  
Servicii de elaborare a documentatiilor tehnice PT, DTAC, verificare tehnica, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari si organizare santier pentru proiectul « Cresterea eficientei energetice a blocului de locuinte 8 - B-dul Decebal din Municipiul Deva » cod SMIS 120393 22.06.20
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul “Eficientizarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din comuna Baru, judetul Hunedoara"  
Achiziţia servicii de proiectare, ( adaptarea proiect tip in teren), asistenţa tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru proiectul “Construirea de locuinte n ZEB plus pentru tineri in Municipiul Hunedoara "-cod proiect C10-I2-93  
Executie lucrari de constructie pentru proiectul Eficientizarea energetica a cladirilor rezidentiale din Municipiul Hunedoara - Grup 2 - 10 Loturi  
Servicii de proiectare si asistenţă tehnică din partea proiectantului privind proiectul ,,Reabilitarea/modernizarea/dotarea unitatilor de invatamant obligatoriu (invatamant primar si gimnazial)din municipiul Hunedoara- Colegiul National de Informatica "Traian Lalescu"- cladire invatamnt primar + cladire invatamant gimnazial"  
Executie lucrari de constructii si instalatii, utilaje tehnologice, echipamente tehnologice si functionale cu montaj pentru proiectul Eficientizarea energetica a cladirilor rezidentiale din Municipiul Hunedoara - Grup 1