Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea " ÎNLĂTURAREA EFECTELOR CALAMITĂŢILOR DIN PERIOADA 14- 19.06.2020, REFACERE POD PESTE RÂUL TIMIŞ".Descrierea achiziţiei publice: se doreşte achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea " Înlăturarea efectelor calamităţilor din perioada 14-19.06.2020, refacere pod peste râul Timiş ".Având în vedere avar...
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea " ÎNLĂTURAREA EFECTELOR CALAMITĂŢILOR DIN PERIOADA 14- 19.06.2020, REFACERE POD PESTE RÂUL TIMIŞ".Descrierea achiziţiei publice: se doreşte achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea " Înlăturarea efectelor calamităţilor din perioada 14-19.06.2020, refacere pod peste râul Timiş ".Având în vedere avarierea podului de pe DJ 582 din localitatea Slatina Timiş produsă de fenomene hidrometereologice, s-a constatat faptul că podul respectiv prezintă numeroase degradări ale structurii de rezistenţă, aparatele de reazem din oţel fiind puternic degradate, calea de pod la nivel de beton asfaltic prezintă o suprafaţă cu planeitate satisfăcătoare, dar cu numeroase fisuri şi crăpături în zona rosturilor şi material granular instabil, pe feţele laterale ale grinzilor marginale se văd urme lăsate de apele meteorice scurse prin gurile de scurgere şi alte numeroase avarii, considerăm că traficul rutier nu se mai poate desfăşura în condiţii de siguranţă. Autoritatea contractantă initiaza procedura de achizitie publica de lucrări sub clauza suspensiva. Clauza suspensivă presupune încheierea contractului de achiziţie publică prin condiţionarea acestuia de încheierea contractului de finanţare sau de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investiţii de către autoritatea contractantă, semnarea contractului realizându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale. În cazul în care contractul de finanţare nu va fi semnat, autoritatea contractantă va putea aproba, pentru anul semnării contractului, o sumă reprezentând contravaloarea lucrărilor aferente acestuia. Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare sau prin alocare de fonduri din bugetul local conform menţiunilor de mai sus. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna sau nu vor putea fi aprobate fonduri din bugetul local conform menţiunilor din prezenta secţiune, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă că autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul au fost notificate asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri îşi asumă întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia aplicării clauzei.Obiectivul general: achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea " ÎNLĂTURAREA EFECTELOR CALAMITĂŢILOR DIN PERIOADA 14- 19.06.2020, REFACERE POD PESTE RÂUL TIMIŞ"
Valoarea totală estimată fără TVA: 4.395.244,07 lei;- documentaţii suport şi cheltueli pentrut obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii – 3.500,00 lei;- documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor , acordurilor, autorizaţiilor – 4.500, 00 lei;- proiect tehnic şi detaliu de execuţiei – 110.000,00 lei:- asistenţă tehnică din partea proiectantului 15.000,00 lei- cheltuieli pt investiţia de bază – 4.232.244,07 lei;- organizare de şantier - 30.000 lei.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare în a 6 a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul de 11-zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.