Feedback
I.D.: 98072767

Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea INLATURAREA EFECTELOR CALAMITATILOR DIN PERIOADA 14- 19.06.2020, REFACERE POD PESTE RAUL TIMIS"

Data publicarii
03.06.24 Exista 60.787 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221111-3
Pretul estimativ:
4.395.244,07 RON - 4.395.244,07 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul se va executa în trei etape principale si anume: Etapa I - Servicii de Proiectare tehnica: - Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii de avize/acorduri/autorizaţii - AVIZ ABA; - Documentaţia tehnica de organizare a execuţiei lucrărilor D.T.O.E - Conţinutul cadru al Documentatei tehnice de organizare a execuţiei lucrărilor este prevăzut in Anexa 1, secţiunea C din Legea nr. 50 din 1991 privind autorizar...
Contractul se va executa în trei etape principale si anume: Etapa I - Servicii de Proiectare tehnica: - Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii de avize/acorduri/autorizaţii - AVIZ ABA; - Documentaţia tehnica de organizare a execuţiei lucrărilor D.T.O.E - Conţinutul cadru al Documentatei tehnice de organizare a execuţiei lucrărilor este prevăzut in Anexa 1, secţiunea C din Legea nr. 50 din 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările si completările ulterioare; - Proiect Tehnic de execuţie - conţinutul cadru al Proiectului Tehnic este prevăzut in Anexa nr.10, din HG nr.907/2016 cu modificările si completările ulterioare şi DTAC; Părţile scrise cuprind date generale privind investiţia, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, graficul general de realizare a investiţiei. Părţile desenate cuprind planşe de ansamblu, precum şi planşe aferente specialităţilor. In vederea elaborării PT-ului achizitorul pune la dispoziţia ofertanţilor DALI, EXPERTIZA TEHNICĂ ŞI STUDIU GEOTEHNIC. Etapa II - Execuţia lucrărilor în baza Proiectului tehnic de execuţie verificat şi autorizat conform prevederilor legale. Etapa III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor. Se vor asigura serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor şi dacă situaţia o va impune şi în perioada de garanţie a acestora. Durata de realizare a serviciilor: Etapa I - Servicii de proiectare - maximum 2 luni de la emiterea ordinului privind începerea serviciilor; Etapa II - Execuţia lucrărilor - maximum 9 luni calendaristice de la ordinul de începere a execuţiei lucrărilor; Etapa III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor - pe toata durata de execuţie a lucrărilor. În ceea ce priveşte modalitatea de realizare privind dimensionarea achiziţiei, precizăm faptul că lucrarea, care face obiectul procedurii, se înscrie în categoria mai largă de lucrări similare şi necesare, întrucât beneficiarul are în administrare drumurile judeţene de pe teritoriul administrativ al judeţului Caraş-Severin.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu