Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de construcţie pentru obiectivul "REABILITARE/MODERNIZARE STRĂZI CENTRU ISTORIC, MUNICIPIUL MEDIAŞ" - cod SMIS 126074
Obiectivul contractului consta in:
PROIECTARE: cuprinde elaborare proiectului tehnic, caietului de sarcini + detalii de executie şi asistenta tehnica din partea proiectantului.
EXECUŢIA LUCRĂRILOR: lucrări care vor fi executate prin contract sunt reabi...
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de construcţie pentru obiectivul "REABILITARE/MODERNIZARE STRĂZI CENTRU ISTORIC, MUNICIPIUL MEDIAŞ" - cod SMIS 126074
Obiectivul contractului consta in:
PROIECTARE: cuprinde elaborare proiectului tehnic, caietului de sarcini + detalii de executie şi asistenta tehnica din partea proiectantului.
EXECUŢIA LUCRĂRILOR: lucrări care vor fi executate prin contract sunt reabilitarea/modernizarea străzi centrului istoric din Municipiul Mediaş.
Valoarea estimată a obiectivului de investiţii 26.833.720,19 lei fără T.V.A., din care:
1. Valoarea estimată privind etapa de Execuţie este de 26.404.220,19 lei fără TVA, din care:
- Cheltuieli amenajarea terenului: 250.000,00 lei, fara TVA
- Cheltuieli pentru relocare/protectia utilitatilor: 100.000 lei, fara TVA
- Cheltuieli pentru protecţia mediului şi aducerea ternului la starea iniţială: 100.00,00 lei, fara TVA
- Cercetare arheologică preventivă: 180.00,00 lei, fără TVA
- Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii: 86.400,00 lei
- Cheltuieli cu investiţia de bază: 25.439.137,00 lei, fără TVA
- Organizare de santier: 120.000,00 lei, fără TVA.
2. Valoarea estimată privind etapa de Proiectare: 429.500,00 lei fără TVA din care:
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 379.500,00 lei, fara TVA
- Asistenţă tehnică: 50.000 lei, fara TVA
Estimarea valorică s-a făcut în baza devizului general estimativ al obiectivului de investiţie pentru faza DALI, elaborat în conformitate cu HG 907/2016 şi aprobat prin HCL nr. 291/2018, HCL 224/2021, HCL 258/2022 şi HCL 296/2022.
În conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 22 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este cel mai târziu a 11-a zi înainte de data depunerii ofertelor.