Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea calităţii vieţii şi a mediului urban în municipiul Mediaş – I" cod SMIS 125653, COMPONENTA B: "Reabilitare/Modernizare strada Ighisului"
Obiectul contractului consta in:
PROIECTARE: cuprinde elaborare proiectului tehnic, caietului de sarcini + detalii de executie şi asistenta tehnica din partea proiectantului.
EXECUŢIA LUCRĂRILOR: l...
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea calităţii vieţii şi a mediului urban în municipiul Mediaş – I" cod SMIS 125653, COMPONENTA B: "Reabilitare/Modernizare strada Ighisului"
Obiectul contractului consta in:
PROIECTARE: cuprinde elaborare proiectului tehnic, caietului de sarcini + detalii de executie şi asistenta tehnica din partea proiectantului.
EXECUŢIA LUCRĂRILOR: lucrări care vor fi executate prin contract sunt reabilitarea/modernizarea strazii Ighisului.
Valoarea estimată a obiectivului de investiţii 16.704.151,12 lei fără T.V.A., din care:
1. Valoarea estimată privind etapa de Execuţie este de 16.449.151,12 lei fără TVA, din care:
- Cheltuieli de execuţie cu investiţia de bază (cap. 4) – 15.013.583,12 lei fara TVA.
- Cheltuieli privind organizarea de şantier (cap. 5.1) – 265.000,00 lei fara TVA
- Cheltuieli privind amenajarea terenului (cap. 1) – 1.170.568,00 lei cu TVA
2. Valoarea estimată privind etapa de Proiectare: 255,000.00 lei fără TVA
- Proiect tehnic – 198.000,00 lei fara TVA
- Asistenţa tehnică – 50.000,00 lei fara TVA
- Taxe, Avize – 7.000,00 lei
Estimarea valorică s-a făcut în baza devizului general estimativ al obiectivului de investiţie pentru faza DALI, elaborat în conformitate cu HG 907/2016 şi aprobat prin HCL 227/2021 şi HCL 333/2021.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.