Feedback
I.D.: 82809680

Achiziţia serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie cod SMIS 143370

Data publicarii
31.05.23 Exista 162.777 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1 71241000-9 71319000-7 79311100-8
Termenul limita pentru depunere:
03.07.23
Pretul estimativ:
3.600.000,00 RON - 3.600.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. Model contract servicii.doc
  3. Model formulare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Investitia presupune realizarea serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie "Reconfigurare urbanistică...
Investitia presupune realizarea serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie "Reconfigurare urbanistică în zona parcului central şi realizarea unei zone pietonale cu acces carosabil restricţionat între intersecţia Bdul Carol I – str. Aosta şi intersecţia B-dul Ferdinand – str. Eroilor, inclusiv realizarea unui pasaj auto subteran de legătură între B-dul Carol I şi B-dul Ferdinand" dupa cum urmeaza: 1.Pasaj subteran; 2.Rampele de intrare/iesire din pasaj trebuie să asigure o pantă în sens longitudinal care să permite colectarea şi evacuarea apelor cât şi accesul autoturismelor şi a maşinilor de urgenţă; 3.Parcare subterană: amplasată sub parcul din zona centrală (min 200 locuri, cu o suprafatţă maximă 6.000,00 mp), ce va elimina timpii suplimentari căutării unui loc de parcare şi în acelaşi timp va aduce un aport semnificativ creşterii calităţii vieţii şi al siguranţei circulaţiei. Parcarea va fi conectată la pasajul subteran, intrarea/iesirea auto realizându-se prin pasajul subetran. Pentru intrarea/ieşirea pietonală parcarea va fi dotată cu 2 zone de evacuare cu scări şi lift persoane. 4.Alei pietonale şi piste de biciclişti. La nivelul caietului de sarcini autoritatea contractanta prezinta in detaliu natura, cantitatea serviciilor, nevoile si cerintele autoritatii cu privire la contractul de achizitie publica. Valoarea investiţiei este de 3.600.000,00 lei fara TVA si este formata din: 1. Studii de teren: 1.285.000 lei fără TVA a. Studii de teren: studiu geotehnic verificat Af, studii de analiza şi stabilitate a terenului, studiu topografic vizat OCPI, studiu de argumentare al sensului giratoriu (dacă este cazul), b. Documentaţii cadastrale, c. Expertiza tehnică, d. Alte studii de specialitate e. Studiu istoric, f. Studiu peisagistic 2. Documentaţii tehnice pentru obţinere avize, acorduri, autorizaţii: 345.000 lei fără TVA 3. Documentaţii tehnico- economice conform HG 907/2016: 1.970.000 lei fără TVA: a. Studiu de fezabilitate b. Proiect pentru Autorizarea Execuţiei Lucrărilor (PAC) c. Proiect pentru Organizarea de Şantier (POE) d. Proiect Tehnic de execuţie (inclusiv detalii de execuţie) Atentie: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 20 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie cod SMIS 143370 06.04.23
Achiziţia serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie cod SMIS 143370 08.03.23
Achiziţia serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie cod SMIS 143370 08.03.23
Achiziţia serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie cod SMIS 143370  
Achiziţia serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie cod SMIS 143370  
Achiziţia serviciilor de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: Studiu de Fezabilitate, inclusiv studii de teren şi documentaţiile pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, proiect pentru autorizarea execuţiei lucrărilor (P.A.C.), proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), proiect tehnic de execuţie pentru obiectivul de investiţie cod SMIS 143370  
Întocmire documentaţie de urbanism – P.U.Z. "Regenerare urbană, creşterea mobilităţii urbane nepoluante, prin investiţii de tip integrat în soluţii inteligente aferente unui coridor de mobilitate prin redirecţionarea circulaţiei rutiere printr-un pasaj subteran şi, extinderea, modernizarea şi dotarea spaţiului pietonal din zona centrală a Municipiului Câmpina" 13.09.21
Servicii de proiectare şi elaborare documentaţii tehnico-economice: S.F, studii de teren şi documentaţii pentru obţinere certificat de urbanism, avize/acorduri, P.A.C, P.O.E, proiect tehnic de execuţie şi Asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie "REGENERARE URBANĂ ZONA ZGARBURA – prin realizarea de parcuri publice, zone de promenadă şi incubator de afaceri" 26.07.22
Achizitia serviciilor pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice pentru obiectivele de investitii LOT 1 si2,din cadrul proiectului"Sprijin la niv. reg. Sud Muntenia ptr. pregătirea de proiecte finanţate din perioada de programare 2021-2027 pe dom. mobilitate urbană, regenerare urbană, infrastr. şi serv. publice de turism..." cod SMIS 2014+ 143370/Cod proiect:1.1.153  
Servicii de proiectare la nivel de Proiect Tehnic şi Execuţie lucrări, inclusiv dotarea obiectivului, pentru proiectul "Construcţia, reabilitarea, modernizarea, extinderea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă, Comuna Filipeştii de Tîrg, jud. Prahova