Achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţii "DRUM EXPRES A1 – PITEŞTI – MIOVENI", conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de 2.806.571,22 lei (fara TVA), defalcata dupa cum urmeaza:
1. Raport de inceput, rapoarte si studii privind alternative de traseu - 210,927.97
2. Studii hidrologice - 40,3...
Achiziţia serviciilor de elaborare documentaţie tehnică Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţii "DRUM EXPRES A1 – PITEŞTI – MIOVENI", conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de 2.806.571,22 lei (fara TVA), defalcata dupa cum urmeaza:
1. Raport de inceput, rapoarte si studii privind alternative de traseu - 210,927.97
2. Studii hidrologice - 40,353.60
3. Studii geotehnice - 724,318.54
4. Studii topografice - 146,902.94
5. Studii arheologice - 150,191.15
6. Alte investigatii - 154,697.80
7. Studii privind ocuparea terenurilor si raportul de evaluare - 139,525.88
8. Activitati de proiectare - 622,584.50
9. Evaluarea impactului asupra mediului - 132,794.80
10. Analiza cost-beneficiu si modelul financiar - 36,267.68
11. Identificarea retelelor si instalatiilor existente - 99,135.76
12. Documentatii pentru autorizatii, avize si acorduri - 68,817.60
13. Estimari de cost - 50,953.60
14. Finalizare studiu de fezabilitate - 131,209.40
15. Masuri de informare si publicitate - 13,381.20
16. Asistenta acordata beneficiarului in sustinerea aplicatiei de finantare - 84,508.80
17. Asistenţă tehnică acordată Beneficiarului pentru procedura de atribuire a contractului/lor de proiectare şi execuţie lucrări - 131,889.60
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.