Feedback
I.D.: 106076201

Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specilitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitarea, modernizarea şi eficientizarea sistemului de iluminat public în comuna Vama Buzăului, jud. Braşov"

Data publicarii
26.11.24
Coduri CPV
45316110-9
Pretul estimativ:
979.825,70 RON - 979.825,70 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitarea, modernizarea şi eficientizarea sistemului de iluminat public în comuna Vama Buzăului, jud. Braşov". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând u...
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitarea, modernizarea şi eficientizarea sistemului de iluminat public în comuna Vama Buzăului, jud. Braşov". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activităţi, detaliate în caietul de sarcini: I. Componenta de proiectare (P) – cuprinde activităţile: 1) Activitatea P.1: Elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi pentru organizarea execuţiei (DTOE) 2) Activitatea P.2: Elaborarea proiectului tehnic (PT) şi a detaliilor de execuţie (DDE) şi verificarea acestuia de către specialişti atestaţi 3) Activitatea P.3: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea la fazele determinante Livrabilele aferente activităţilor de proiectare (P) sunt menţionate în caietul de sarcini. Toate livrabilele aferente activităţilor care fac parte din componenta de proiectare (P) se vor preda autorităţii contractante în 2 exemplare letrice originale, tipărite şi îndosariate + 1 exemplar electronic (CD / DVD / card SD). Piesele desenate aferente livrabilelor se vor elabora la scări relevante în raport cu categoria şi clasa de importanţă a obiectivului de investiţie. În exemplarele letrice, piesele desenate se vor prezenta împăturite, în format A4. De la data aprobării şi recepţionării documentelor aferente activităţilor de proiectare derulate în baza prezentului contract de către achizitor, prestatorul îi va cesiona acestuia toate drepturile patrimoniale, de autor şi alte drepturi de proprietate intelectuală / industrială. Cesiunea va fi exclusivă şi va fi făcută conform legii. II. Componenta de execuţie lucrări (E): Obiectivul de investiţie vizează modernizarea şi eficientizarea sistemului de iluminat public din comuna Vama Buzaului, satele Vama Buzăului, Buzăiel şi Dălghiu, prin înlocuirea şi completarea aparatelor de iluminat, bazate pe tehnologia LED, pe cei 459 de stâlpi existenţi ai reţelei de distribuţie a energiei electrice, precum şi prin instalarea unui sistem de management inteligent prin telegestiune. Pentru realizarea investiţiei nu se va interveni la reţeaua de iluminat public actuală, dar se vor executa urmatoarele lucrări necesare demontării şi montării aparatelor de iluminat şi echipării acestora cu telegestiune: • Deconectare sistem de iluminat; • Demontare aparat iluminat existent; • Demontare braţ şi brăţări existente; • Montare braţ si brăţări noi; • Montare aparat de iluminat nou; • Realizare conexiuni; • Instalare sistem de telegestiune; • Configurare iniţială sistem de telegestiune; • Testare, verificare şi punere în funcţiune. Numărul necesar de aparate de iluminat este de 459 buc, având caracteristicile tehnice menţionate în caietul de sarcini. Aparatele de iluminat se vor monta pe braţe noi, care le vor înlocui pe cele vechi. Soluţiile de alimentare vor prevede utilizarea de cabluri şi cleme noi pentru conectarea la coloanele de alimentare. Toate aparatele de iluminat vor fi echipate cu sisteme de control / drivere compatibile cu protocolul DALI sau DALI 2. Sistemul de management inteligent prin telegestiune, prin elementele sale componente (hardware şi software), trebuie să aibă capabilitatea să controleze, să monitorizeze, sa măsoare si să gestioneze funcţionarea în parametri optimi a reţelei de iluminat public stradal şi pietonal a localităţii, cu obţinerea de reduceri semnificative de emisii de CO2, de consum de energie electrică şi de costuri de exploatare, îmbunătăţind, în acelaşi timp, fiabilitatea sistemului de iluminat public. Detaliile privind funcţionalitatea sistemului de telegestiune, precum şi caracteristicile tehnice ale componentelor hardware şi software ale acestuia sunt menţionate în caietul de sarcini.. Rezultatele activităţilor aferente componentei de execuţie lucrări (E) sunt detaliate în caietul de sarcini. Executantul trebuie să furnizeze autorităţii contractante toate documentaţiile solicitate, inclusiv partea din cartea tehnică a construcţiei (Secţiunea B), înainte de semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Executantul se obligă să presteze serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică şi să execute lucrările de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitarea, modernizarea şi eficientizarea sistemului de iluminat public în comuna Vama Buzăului, jud. Braşov" în termenul menţionat în Graficul de prestare a serviciilor şi execuţie a lucrărilor din Propunerea tehnică (Formularul nr. 12/D), care nu poate fi mai mic de 4 luni (122 zile) şi nici mai mare de 7 luni (214 zile) de la data semnării contractului, şi care va cuprinde următoarele durate: a) Durata de minim 1 lună (30 zile) şi maxim 2 luni (61 zile) pentru elaborarea documentaţiilor tehnico-economice; b) Durata de 1 lună pentru realizarea verificărilor finale şi avizării documentaţiilor tehnico-economice de către autoritatea contractantă, conform termenelor menţionate la subcapitolul V.8. din caietul de sarcini, precum şi pentru obţinerea autorizaţiei de construire; c) Durata de minim 2 luni (61 zile) şi maxim 4 luni (122 zile), pentru execuţia lucrărilor, şi prestarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada acestora. Perioada de garanţie a lucrărilor executate este de minim 3 ani pentru construcţiile încadrate în categoria de importanţă C, conform prevederilor Legii 10/1995.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu