Feedback
I.D.: 98552288

Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Staţii de încărcare pentru vehicule electrice în municipiul Săcele, jud. Braşov"

Data publicarii
13.06.24 Exista 44.610 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45310000-3 31681500-8 45113000-2 45314000-1 45316000-5 71323100-9 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
08.07.24
Pretul estimativ:
1.067.250,00 RON - 1.067.250,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.06.24 Publicat la 26.06.24 Publicat la 02.07.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Staţii de încărcare pentru vehicule electrice în municipiul Săcele, jud. Braşov". În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legăt...
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Staţii de încărcare pentru vehicule electrice în municipiul Săcele, jud. Braşov". În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SEAP, până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Lista clarificări, notificări şi decizii’’, până în a 6-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Conform art. 196, alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documentele justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare şi selecţie. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SEAP, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia lucrărilor de execuţie în cadrul proiectului ,,Renovarea energetică moderată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale – 5 componente, din municipiul Săcele" 04.03.24
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT 07.08.23
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT 07.08.23
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT 02.10.23
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele" 19.02.24
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS" 07.05.24
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS" 07.05.24
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele” 19.02.24
Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS" 03.06.24
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele”