Feedback
I.D.: 101908125

Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Staţii de încărcare pentru vehicule electrice în municipiul Săcele, jud. Braşov"

Data publicarii
27.08.24
Coduri CPV
45310000-3
Pretul estimativ:
1.067.250,00 RON - 1.067.250,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Staţii de încărcare pentru vehicule electrice în municipiul Săcele, jud. Braşov". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activităţi, detaliat...
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Staţii de încărcare pentru vehicule electrice în municipiul Săcele, jud. Braşov". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activităţi, detaliate în caietul de sarcini: I. Componenta de proiectare (P) – cuprinde activităţile: 1) Activitatea P.1: Elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor / acordurilor necesare implementării investiţiei 2) Activitatea P.2: Elaborarea proiectului tehnic (PT) şi a detaliilor de execuţie (DDE) şi verificarea tehnică de calitate a acestuia de către specialişti atestaţi 3) Activitatea P.3: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea la fazele determinante Toate livrabilele aferente activităţilor care fac parte din componenta de proiectare (P) se vor preda autorităţii contractante în 2 exemplare letrice originale, tipărite şi îndosariate + 1 exemplar electronic (CD / DVD / card SD). II. Componenta de execuţie lucrări (E) Conform SF, obiectivul propus vizează dezvoltarea infrastucturii de alimentare a vehiculelor nepoluante cu energie electrică pe teritoriul municipiul Săcele. Pentru realizarea acestui obiectiv, vor fi întreprinse următoarele operaţiuni: • Instalarea unui număr de 5 staţii de încărcare a vehiculelor electrice, tip EV cu 2 posturi, putere 50 kWh + 22 kWh, prevăzute cu aplicaţie software, care asigură monitorizarea şi managementul acestora; • Instalarea de panouri de informare privind staţiile de încărcare EV, care să asigure o semnalizare corespunzătoare şi vizibilă a acestora, având grafica prevăzută la art. 11, lit. g) din Ghidul de finanţare a Programului privind dezvoltarea infrastructurii de reîncărcare pentru vehicule electrice şi/sau hibrid plug-in în localităţi, aprobat prin Ordinul Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor nr. 2595 din 03.10.2022; • Realizarea iluminatului public adaptativ în zona staţiilor de încărcare, • Asigurarea comunicării staţiilor de încărcare şi raportarea datelor către un sistem central, cu ajutorul aplicaţiei software de monitorizare şi management a acestora; • Promovarea investiţiei în spaţiul public, cu ajutorul panourilor de informare, precum şi prin declararea staţiilor de încărcare în principalele aplicaţii mobile de navigaţie utilizate de şoferi (Waze, Google Maps, PlugShare etc). Activităţile necesare realizării infrastucturii de alimentare a vehiculelor cu energie electrică pot fi grupate în următoarele categorii: 1) Activitatea E.1: Furnizare echipamente şi software pentru obiectivul de investiţie, respectiv: a) Staţii de încărcare vehicule electrice; b) Panouri de informare; şi c) Aplicaţia software de monitorizare şi management a staţiilor de încărcare, ale cărei funcţionalităţi pentru client şi administrator sunt descrise în Anexa 2 – Caietul de sarcini. 2) Activitatea E.2: Lucrări de instalaţii electrice, respectiv: a) Alimentarea cu energie electrică a staţiilor de încărcare; b) Instalaţii de protecţie şi legare la împământare; şi c) Sisteme de iluminat adaptativ în zona staţiilor de încărcare. 3) Activitatea E.3: Lucări de instalaţii de telecomunicaţii 4) Activitatea E.4: Lucrări de organizare de şantier 5) Activitatea E.5: Probe tehnologice şi teste Rezultatele activităţilor aferente componentei de execuţie lucrări (E) sunt detaliate în caietul de sarcini. Executantul trebuie să furnizeze autorităţii contractante toate documentaţiile solicitate, inclusiv partea din cartea tehnică a construcţiei (Secţiunea B), înainte de semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Executantul se obligă să asigure resursele umane şi materiale necesare îndeplinirii obiectivelor contractelui. Din echipa de implementare a contractului va face parte personal având cel puţin următoarele funcţii: Manager de proiect, RTE domeniul 6.1 şi/sau 8.1, Şef de şantier, Inginer instalaţii electrice, autorizat ANRE şi Specialist în informatică / securitatea informaţiilor / telecomunicaţii, cu cerinţele minime de calificare / atestare detaliate în caietul de sarcini. Din echipamentele şi utilajele necesare execuţiei lucrărilor vor face parte minim următoarele: 1 autoutilitară cu platformă ridicaţoare, înălţime de lucru H minim 14 m; 1 buldo-excavator cu cupa de lăţime minim 0,3 m şi dotat cu ciocan rotopercutor; 1 compactor cu placă vibrantă; 1 maşină de tăiat asfalt / beton, cu disc abraziv. Executantul se obligă să presteze serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică şi să execute lucrările de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie în termenul menţionat în Graficul de prestare a serviciilor şi execuţie a lucrărilor din Propunerea tehnică (Formularul nr. 12/D), care nu poate fi mai mic de 5 luni (152 zile) şi nici mai mare de 8 luni (244 zile). Termenul de garanţie acordat lucrărilor executate şi staţiilor de încărcare vehicule electrice instalat este de 60 de luni (5 ani). Executantul se obligă ca prin intermediul punctului / dispeceratului de suport tehnic, pe toată perioada de garanţie a staţiilor de încărcare, să răspundă la solicitările autorităţii contractante referitoare la defectarea / funcţionarea în afara parametrilor a acestora, să se deplaseze pentru constatarea defecţiunilor apărute şi să intervină la faţa locului pentru remedierea acestora, în timpii maximali prevăzuţi în caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu