Feedback
I.D.: 84447364

Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică şi a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Amenajare şi dotare Centru educaţional multifuncţional în ZF (corp 2)"

Data publicarii
10.07.23 Exista 164.667 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45214500-5
Pretul estimativ:
2.556.417,99 RON - 2.556.417,99 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Amenajare şi dotare Centru educaţional multifuncţional în ZF (corp 2)". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activităţi, detaliate în caiet...
Obiectul contractului de achiziţie constă în prestarea serviciilor de proiectare şi de asistenţă tehnică din partea proiectantului, precum şi în execuţia lucrărilor de specialitate pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Amenajare şi dotare Centru educaţional multifuncţional în ZF (corp 2)". Contractul de achiziţie este unul mixt, cuprinzând 2 componente, fiecare cuprinzând următoarele activităţi, detaliate în caietul de sarcini: a) Componenta de proiectare (P) – cuprinde activităţile: 1) Activitatea P.1: Elaborarea documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC) şi pentru organizarea execuţiei (DTOE) Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii (PAC) şi Proiect pentru organizarea execuţiei lucrărilor (POE), elaborate conform anexei 9 din HG 907/2016. 2) Activitatea P.2: Elaborarea proiectului tehnic (PT) şi a detaliilor de execuţie (DDE) şi verificarea acestuia de către specialişti atestaţi Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: PT + DDE, elaborate conform anexei 10 din HG 907/2016; Referate de verificare tehnică a PT, întocmite de specialişti verificatori atestaţi. 3) Activitatea P.3: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea la fazele determinante Rezultatele / livrabilele acestei activităţi sunt: Rapoartele intermediare trimestriale privind activitatea de asistenţă tehnică; Fişele de pontaj ale experţilor implicaţi în activitatea de asistenţă tehnică (cu consemnarea activităţilor derulate); Raportul final privind activitatea de asistenţă tehnică; Referat de prezentare / raportul proiectantului la terminarea lucrărilor; Dispoziţii de şantier pentru execuţia lucrărilor, întocmite de proiectant şi semnată de dirigintele de şantier; Liste de cantităţi pentru lucrările la care se renunţă şi Note de renunţare; Liste de cantităţi pentru lucrări suplimentare şi Note de comandă suplimentară; Graficul de execuţie a lucrărilor (formularul F6) completat cu datele calendaristice, raportate la data semnării contractului de achiziţie; Programul de urmărire a comportării în timp a construcţiei; Cartea tehnică a construcţiei etc. Toate livrabilele aferente activităţilor care fac parte din componenta de proiectare (P) se vor preda autorităţii contractante în 2 exemplare letrice originale, tipărite şi îndosariate + 1 exemplar electronic (CD / DVD / card SD). Piesele desenate aferente livrabilelor se vor elabora la scări relevante în raport cu categoria şi clasa de importanţă a obiectivului de investiţie. În exemplarele letrice, piesele desenate se vor prezenta împăturite, în format A4. De la data aprobării şi recepţionării documentelor aferente activităţilor de proiectare derulate în baza prezentului contract de către achizitor, prestatorul îi va cesiona acestuia toate drepturile patrimoniale, de autor şi alte drepturi de proprietate intelectuală / industrială. Cesiunea va fi exclusivă şi va fi făcută conform legii. . b) Componenta de execuţie lucrări (E) – cuprinde activităţile: 1) Activitatea E.1: Lucrări de execuţie pentru investiţia de bază 2) Activitatea E.2: Achiziţionarea şi montajul echipamentelor tehnologice şi funcţionale, respectiv: • Centrală de incendiu - 1 buc • Dispozitiv de amorsare activ tip PDA – 1 buc • Elevator pentru acces persoane cu dizabilităţi – 1 buc • Centrală termică – 2 buc. 3) Activitatea E.3: Lucrări pentru organizarea de şantier Din echipa de implementare a contractului pot face parte experţi-cheie şi experţi secundari. Cu titlu exemplificativ, experţii-cheie pot avea funcţii precum: Manager de proiect; Arhitect; Proiectant specialitatea rezistenţă; Proiectant instalaţii electrice şi curenţi slabi; Proiectant instalaţii sanitare; Proiectant instalaţii termice; Responsabil tehnic cu execuţia (RTE); Responsabil SSM; Responsabil CQ; Şef echipă construcţii; Şef echipă instalaţii electrice; Şef echipă instalaţii termice şi sanitare etc. Tot cu titlu exemplificativ, experţi secundari (non-cheie) pot avea funcţii precum: Elaboratori devize; Operatori program de desenare asistată pe calculator; Personal pentru activităţile suport (secretariat, IT etc); Verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/specialităţi; Muncitori calificaţi şi necalificaţi. Executantul se obligă să presteze serviciile de proiectare şi asistenţă tehnică şi să execute lucrările de specialitate care fac obiectul contractului, în termenul menţionat în Graficul de prestare a serviciilor şi execuţie a lucrărilor din propunerea tehnică, care nu poate fi mai mic de 6 luni (183 zile) şi nici mai mare de 8 luni (244 zile), finalizându-le înainte de 31.12.2023. Acest termen trebuie să includă şi perioada necesară verificării tehnice a proiectului tehnic de către specialişti atestaţi, precum şi perioadele aferente verificărilor finale, reviziilor şi avizării documentaţiilor în cadrul unui consiliu tehnico-economic al autorităţii contractante, conform modalităţilor şi termenelor de verificări şi recepţii descrise în caietul de sarcini. Perioada de garanţie a lucrărilor executate este de minim 3 ani pentru construcţiile încadrate în categoria de importanţă C, conform prevederilor Legii 10/1995. Valoarea estimată a contractului de achiziţiei este de este de 2.556.417,99 lei, fără TVA *, care, conform Devizului general şi a listelor de lucrări din cadrul DALI, parte a documentaţiei de atribuire, este defalcată pe cele 2 componente şi pe subcapitole de cheltuieli, după cum urmează: a) Valoarea estimată a componentei de Proiectare (P): 149.672,99 lei, fără TVA, din care: • Subcapitolul 3.5.5. Verificarea tehnică şi de calitate a proiectului tehnic şi detaliilor: 8.650,00 lei, fără TVA; • Subcapitolul 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 127.412,49 lei, fără TVA; • Subcapitolul 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 13.610,50 lei, fără TVA, din care: o pe perioada de execuţie a lucrărilor: 9.958,00 lei, fără TVA; o pentru participarea proiectantului la fazele determinante: 3.652,50 lei, fără TVA). b) Valoarea estimată a componentei de Execuţie (E): 2.155.631,00 lei, fără TVA, din care: • Subcapitolul 4.1. Construcţii şi instalaţii: 2.372.140,00 lei, fără TVA, din care: o Structură, arhitectură: 1.646.216,09 lei, fără TVA o Instalaţii: 725.923,91 lei, fără TVA • Subcapitolul 4.3. Utilaje, echipamente funcţionale ce necesită montaj: 23.780,00 lei, fără TVA **, din care: o Centrală de incendiu: 14.522,10 lei, fără TVA o Dispozitiv de amorsare activ tip PDA: 9.257,90 lei, fără TVA • Subcapitolul 5.1. Organizare de şantier: 10.825,00 lei, fără TVA, din care: o 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 8.560,00 lei, fără TVA o 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului: 2.265,00 lei, fără TVA. Notă 1: În valoarea totală estimată nu sunt cuprinse cheltuielile diverse şi neprevăzute, în valoare de 47.614,00 lei, fără TVA, conform subcapitolului 5.3. Cheltuieli diverse şi neprevăzute al Devizului general din cadrul DALI.., iar acestea nu vor fi ofertate. Notă 2: Conform Devizului general şi listelor de lucrări specialităţile arhitectură şi instalaţii, doar 2 echipamente, respectiv, centrala de incendiu şi dispozitivul PDA sunt bugetate la subcapitolul 4.3. Utilaje, echipamente funcţionale ce necesită montaj, restul echipamentelor (elevatorul şi centralele termice) fiind bugetate la subcapitolul 4.1. Construcţii şi instalaţii. Având în vedere aprobarea DALI-ului în această formă de către finanţator, ofertanţii vor bugeta echipamentele în acelaşi mod (centrala de incendiu şi dispozitivul PDA la subcapitolul 4.3. şi elevatorul şi centralele termice la subcapitolul 4.1.), cu respectarea valorilor maxime per subcapitolele de cheltuieli, conform Devizului general din cadrul DALI. Prin urmare, având în vedere cerinţele specifice proiectului în cadrul căruia este finanţată prezenta achiziţie, la completarea Centralizatorului cheltuielilor pe obiectiv (Formularul nr. 11/F1) anexat Propunerii financiare, ofertanţii vor respecta atât valoarea totală maximă de 2.556.417,99 lei, fără TVA, cât şi valorile maxime per subcapitolele de cheltuieli, în limitele mai sus menţionate, conform Devizului general din cadrul DALI.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică şi a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare şi modernizare Grădiniţă cu program normal nr. 4 – Str. George Moroianu nr. 293, municipiul Săcele, jud. Braşov"  
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specilitate pentru obiectivul de investiţie ,,Extinderea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare în ZUM"  
Achizitia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică si a lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Reabilitare si modernizare a cladirii Bibliotecii Municipiului Săcele"  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov"  
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT  
ACHIZIŢIA DE LUCRĂRI DE REABILITARE ŞI MODERNIZARE A GRĂDINIŢEI PREJMER – REST DE EXECUTAT  
Proiectare, executie lucrari şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: "Construire Stadionul Tineretului, Municipiul Braşov, str. Stadionului, nr. 14, judeţul Braşov"- 14792 10.02.25
Proiectare, executie lucrari și asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitie: „Construire Stadionul Tineretului, Municipiul Brașov, str. Stadionului, nr. 14, județul Brașov”- 14792 10.02.25
Pachet 11: LOT1 şi LOT2 după cum urmează: LOT 1 – P+E si asistenţă tehnică proiectant pt. obiectivul de investiţii: Construire creşă pentru 4 grupe/40 copii în localitatea Corund, judeţul Harghita -V2 combustibil solid LOT 2 – P+E si asistenţă tehnică proiectant pt. obiectivul de investiţii: Proiect tip-Construire creşă medie, str. Ruscutei, nr. 15, sat Hărman, comuna Hărman, judetul Brasov 13.06.23
Achiziţia serviciilor de elaborare a proiectului tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specialitate pentru obiectivul de investiţie ,,Staţii de încărcare pentru vehicule electrice în municipiul Săcele, jud. Braşov"