Planurile de gestionare a deşeurilor cuprind o analiză a situaţiei actuale în domeniul gestionării tuturor categoriilor de deşeuri, precum şi măsurile care trebuie luate pentru îmbunătăţirea condiţiilor de mediu în cazul pregătirii pentru reutilizare, reciclare, valorificare şi eliminare, precum şi o evaluare a modului în care planurile vor ajuta la punerea în aplicare a obiectivelor din domeniul gestionării deşeurilor.
La ...
Planurile de gestionare a deşeurilor cuprind o analiză a situaţiei actuale în domeniul gestionării tuturor categoriilor de deşeuri, precum şi măsurile care trebuie luate pentru îmbunătăţirea condiţiilor de mediu în cazul pregătirii pentru reutilizare, reciclare, valorificare şi eliminare, precum şi o evaluare a modului în care planurile vor ajuta la punerea în aplicare a obiectivelor din domeniul gestionării deşeurilor.
La nivelul judeţului Vâlcea PJGD va fi elaborat în corelare cu Master-Planul privind gestionarea deşeurilor în judeţul Vâlcea (Program de Investiţii pe Termen Lung), document aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Vâlcea nr. 128 din 30.11.2010 şi care acoperă toate investiţiile la nivelul judeţului Vâlcea din domeniul gestionării deşeurilor pe o perioadă de 20 de ani.
Totodată, varianta finală a PJGD aferent judeţului Vâlcea va fi elaborată cu respectarea legislaţiei în vigoare la momentul predării acestuia.
Precizăm că, întrucât planurile de gestionare a deşeurilor sunt documente strategice, elaborarea şi avizarea acestora se face cu respectarea procedurii de evaluare a impactului asupra mediului pentru planuri şi programe.
Durata contractul este de 6 luni de la data semnării contractului de către ultima parte şi prevede:
- perioada de elaborare a PJGD Vâlcea pentru perioada 2019 – 2025 (maxim 4 luni);
- perioada de susţinere la avizatori, de către Prestator, a documentului strategic, pe parcursul perioadei aferentă procedurilor de avizare/aprobare (2 luni).
În cazul în care etapele de avizare presupun o perioada mai indelungată, durata contractului va fi prelungită prin act adiţional.
Receptia se va face dupa livrarea PJGD Vâlcea cu toate anexele solicitate, atat pe suport de hartie cat şi în format electronic (editabil şi pdf), pe bază de Proces-verbal de recepţie.
Plata serviciilor se va face astfel:
• 50% din preţul contractului, după obţinerea avizului de mediu pe varianta finală a PJGD Vâlcea pentru perioada 2019-2025 - plata se va efectua în lei, prin ordin de plată, în baza facturii fiscale emise de Prestator, a Notei de constatare privind avizarea de către agenţia pentru protecţia mediului a Planului Judeţean de Gestionare a Deşeurilor pentru judeţul Vâlcea 2019-2025 şi a procesului-verbal de recepţie a documentaţiilor elaborate, însuşit de achizitor;
• 50% din preţul contractului după aprobarea acestui document strategic de către Consiliul Judeţeran Vâlcea, prin hotărâre a Consiliul Judeţean Vâlcea - plata se va efectua în lei, prin ordin de plată, în baza facturii fiscale emise de Prestator şi a procesului-verbal de recepţie a documentaţiilor elaborate, însuşit de achizitor;
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1), respectiv 12 zile.