Ofertantul desemnat câştigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure următoarele:
Asistenţă Tehnică pentru supervizarea proiectării şi execuţiei lucrărilor astfel încât să se asigure un nivel înalt de calitate a lucrărilor în conformitate cu prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calităţii în Construcţii, HG 766/1997 şi HG 925/1995 şi altor reglementări în vigoare;
Verificarea tehnică de calita...
Ofertantul desemnat câştigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure următoarele:
Asistenţă Tehnică pentru supervizarea proiectării şi execuţiei lucrărilor astfel încât să se asigure un nivel înalt de calitate a lucrărilor în conformitate cu prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calităţii în Construcţii, HG 766/1997 şi HG 925/1995 şi altor reglementări în vigoare;
Verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice elaborate de antreprenori în vederea autorizării lucrărilor şi a executării acestora;
Asigurarea unor construcţii şi lucrări de o înaltă calitate tehnică, tehnologică şi cu încadrarea în valorile contractuale încheiate şi în bugetul aprobat al proiectului prin supervizarea execuţiei lucrărilor pe întreaga durată de execuţie prin exercitarea obligaţiilor şi atribuţiunilor stabilite de legislaţia în vigoare, cu personal profesionist, autorizat şi cu mare experienţă în implementarea proiectelor în domeniul energetic şi infrastructura de mediu;
Participare la recepţiile la terminarea lucrărilor aferente celor patru contracte de lucrări, care se vor realiza în conformitate cu prevederile legale în vigoare aplicabile obiectului contractelor;
Asigurarea realizării de către Antreprenor a remedierilor şi atingerea nivelelor de performanţă şi a exigenţelor de calitate stabilite prin proiect atât în faza de construcţie, cât şi pe Perioada de Notificare a Defectelor (PND) (în perioada de garanţie).
Prestarea Serviciilor se va demara la data specificată în Ordinul de începere care se va emite de Achizitor.
Precizăm că, prest. serv. va începe odată cu emiterea Ord. de începere a primului contract de lucrări, care reprezintă şi Ord. de începere a contractului de servicii.
Durata serviciilor prestate este de 15 luni + 36 luni DNP de la data Ordinului de începere, conform planului prezentat la punctul 6 din caiet de sarcini.
Întrucât scopul serviciilor este de asigurare a urmăririi şi verificării contractelor de lucrări, precum şi de administrare eficientă a a acestora, durata contractului va acoperi în totalitate durata contractelor de lucrări, inclusiv prelungirea acestora prin acte adiţionale, precum şi perioada de DNP.
Pe perioada de garanţie de bună execuţie a lucrărilor, adică în intervalul de timp între recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală a lucrărilor, precum şi perioada DNP, prestatorul are obligaţia de a identifica şi de a supraveghea remedierea eventualelor deficienţe ce pot apărea, fără alte costuri suplimentare.
Prestatorul va asigura serviciile pe toată perioada de desfăşurare a contractelor de lucrări, respectiv 15 luni +36 luni DNP, cu încadrarea în preţul contractului.
A. C. va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1), respectiv 16 zile.