Feedback
I.D.: 37216779

Achiziţia serviciilor de Asistenta Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice în cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul Municipiului Râmnicu Vâlcea pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislaţia de mediu şi creşterii eficienţei energetice – etapa II

Data publicarii
16.07.19 Exista 109.358 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
21.08.19
Pretul estimativ:
938.389,39 RON - 938.389,39 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1013035.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ofertantul desemnat câştigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure următoarele:  Asistenţă Tehnică pentru supervizarea proiectării şi execuţiei lucrărilor astfel încât să se asigure un nivel înalt de calitate a lucrărilor în conformitate cu prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calităţii în Construcţii, HG 766/1997 şi HG 925/1995 şi altor reglementări în vigoare;  Verificarea tehnică de calita...
Ofertantul desemnat câştigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure următoarele:  Asistenţă Tehnică pentru supervizarea proiectării şi execuţiei lucrărilor astfel încât să se asigure un nivel înalt de calitate a lucrărilor în conformitate cu prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calităţii în Construcţii, HG 766/1997 şi HG 925/1995 şi altor reglementări în vigoare;  Verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice elaborate de antreprenori în vederea autorizării lucrărilor şi a executării acestora;  Asigurarea unor construcţii şi lucrări de o înaltă calitate tehnică, tehnologică şi cu încadrarea în valorile contractuale încheiate şi în bugetul aprobat al proiectului prin supervizarea execuţiei lucrărilor pe întreaga durată de execuţie prin exercitarea obligaţiilor şi atribuţiunilor stabilite de legislaţia în vigoare, cu personal profesionist, autorizat şi cu mare experienţă în implementarea proiectelor în domeniul energetic şi infrastructura de mediu;  Participare la recepţiile la terminarea lucrărilor aferente celor patru contracte de lucrări, care se vor realiza în conformitate cu prevederile legale în vigoare aplicabile obiectului contractelor;  Asigurarea realizării de către Antreprenor a remedierilor şi atingerea nivelelor de performanţă şi a exigenţelor de calitate stabilite prin proiect atât în faza de construcţie, cât şi pe Perioada de Notificare a Defectelor (PND) (în perioada de garanţie). Prestarea Serviciilor se va demara la data specificată în Ordinul de începere care se va emite de Achizitor. Precizăm că, prest. serv. va începe odată cu emiterea Ord. de începere a primului contract de lucrări, care reprezintă şi Ord. de începere a contractului de servicii. Durata serviciilor prestate este de 15 luni + 36 luni DNP de la data Ordinului de începere, conform planului prezentat la punctul 6 din caiet de sarcini. Întrucât scopul serviciilor este de asigurare a urmăririi şi verificării contractelor de lucrări, precum şi de administrare eficientă a a acestora, durata contractului va acoperi în totalitate durata contractelor de lucrări, inclusiv prelungirea acestora prin acte adiţionale, precum şi perioada de DNP. Pe perioada de garanţie de bună execuţie a lucrărilor, adică în intervalul de timp între recepţia la terminarea lucrărilor până la recepţia finală a lucrărilor, precum şi perioada DNP, prestatorul are obligaţia de a identifica şi de a supraveghea remedierea eventualelor deficienţe ce pot apărea, fără alte costuri suplimentare. Prestatorul va asigura serviciile pe toată perioada de desfăşurare a contractelor de lucrări, respectiv 15 luni +36 luni DNP, cu încadrarea în preţul contractului. A. C. va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1), respectiv 16 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziția serviciilor de Asistenta Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor și verificarea tehnică de calitate a documentațiilor tehnico-economice în cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul Municipiului Râmnicu Vâlcea pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislația de mediu și creșterii eficienței energetice – etapa II  
Achiziţia serviciilor de Asistenta Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice în cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul Municipiului Râmnicu Vâlcea pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislaţia de mediu şi creşterii eficienţei energetice – etapa II  
Achiziţia serviciilor de Asistenta Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice în cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul Municipiului Râmnicu Vâlcea pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislaţia de mediu şi creşterii eficienţei energetice – etapa II 12.06.19
Achiziţia serviciilor de Asistenţă Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi de verificare a proiectelor tehnice în cadrul proiectului ,,Fazarea proiectului Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în judeţul Vâlcea" 04.01.21
Achiziţia Serviciilor de supervizare-dirigenţie de şantier pentru proiectul "Modernizare DJ 676 Cerna (DJ 665) – Rugetu – Slătioara – Mogeşti – Goruneşti – Stroeşti – Pojogi Cerna – Copăceni – Bondoci – …. – Tetoiu – Cârlogani – Chirculeşti – Irimeşti (DJ643), km 0+000-74+450 şi DJ 676 B Glăvile (DJ 677A) – Voiculeasa – Olteanca – Chiriceşti – Lăpuşata (DJ 676), km 14+402-17+002"  
Achiziţia serviciilor de Asistenţă Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi de verificare a proiectelor tehnice în cadrul proiectului ,,Fazarea proiectului Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în judeţul Vâlcea"  
Achiziţia publică a serviciilor de supervizare a lucrărilor (CS3) din cadrul proiectului "Modernizarea, extinderea şi dotarea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea".  
Servicii de elaborare a Expertizei tehnice, Studiilor de teren, Temei de proiectare şi Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI) - pentru obiectivul de investiţii: "Reabilitare şi modernizare DJ 703H Limită Jud. Argeş – Perişani – Titeşti – Boişoara – Câineni (DN 7)", judeţul Vâlcea  
Lucrări – rest de executat şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului din cadrul proiectului "Restaurarea, dotarea şi punerea în valoare a Muzeului Memorial Nicolae Bălcescu"  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343