Feedback
I.D.: 51842207

Achiziţia serviciilor de Asistenţă Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi de verificare a proiectelor tehnice în cadrul proiectului ,,Fazarea proiectului Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în judeţul Vâlcea"

Data publicarii
24.11.20 Exista 108.976 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9 71328000-3 71356200-0 71521000-6
Termenul limita pentru depunere:
04.01.21
Pretul estimativ:
869.197,98 RON - 869.197,98 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1100874.pdf
  2. 2020.11.16. Caiet de sarcini CS2.1.PDF
  3. anexa_formular_oferta_financiara.xlsx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al contractului ce face obiectul achiziţiei publice îl reprezintă asigurarea Supervizării lucrărilor de construire a unei facilităţi centrale de gestionare a deşeurilor - Staţie de sortare, depozit conform în Roeşti şi Staţie tratare mecanică şi biologică (TMB) în Roeşti (proiectare şi execuţie lucrări), care reprezintă parte integrată a Sistemului de Management integrat al Deşeurilor Solide în judeţul Vâ...
Obiectivul general al contractului ce face obiectul achiziţiei publice îl reprezintă asigurarea Supervizării lucrărilor de construire a unei facilităţi centrale de gestionare a deşeurilor - Staţie de sortare, depozit conform în Roeşti şi Staţie tratare mecanică şi biologică (TMB) în Roeşti (proiectare şi execuţie lucrări), care reprezintă parte integrată a Sistemului de Management integrat al Deşeurilor Solide în judeţul Vâlcea şi urmează a fi implementate prin intermediul fazei 2 POIM 2014 – 2020 şi verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice elaborate de antreprenori în vederea autorizării lucrărilor şi a executării acestora; În interesul atingerii obiectivelor stabilite, prin îndeplinirea contractului de asistenţă tehnică pentru supervizarea execuţiei contractului de proiectare, execuţie lucrări şi punerea în funcţiune, ofertantul desemnat câştigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure următoarele:  Asistenţă Tehnică pentru supervizarea proiectării şi execuţiei lucrărilor astfel încât să se asigure un nivel înalt de calitate a lucrărilor în conformitate cu prevederile legale, în special cu Legea 10/1995 a Calităţii în Construcţii, HG 766/1997 şi HG 925/1995 şi altor reglementări în vigoare;  Verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice elaborate de antreprenori în vederea autorizării lucrărilor şi a executării acestora;  Asigurarea unor construcţii şi lucrări de o înaltă calitate tehnică, tehnologică şi cu încadrarea în valorile contractuale încheiate şi în bugetul aprobat al proiectului prin supervizarea execuţiei lucrărilor pe întreaga durată de execuţie prin exercitarea obligaţiilor şi atribuţiunilor stabilite de legislaţia în vigoare, cu personal profesionist, autorizat şi cu mare experienţă în implementarea proiectelor în domeniul energetic şi infrastructura de mediu;  Participare la recepţiile la terminarea lucrărilor aferente celor patru contracte de lucrări, care se vor realiza în conformitate cu prevederile legale în vigoare aplicabile obiectului contractelor;  Asigurarea realizării de către Antreprenor a remedierilor şi atingerea nivelelor de performanţă şi a exigenţelor de calitate stabilite prin proiect atât în faza de construcţie, cât şi pe Perioada de Notificare a Defectelor (PND) (în perioada de garanţie). Contractul privind achiziţia publică se va finaliza în maxim 30 luni (18 luni pe perioada de derulare a contractului de lucrări + 12 luni pe perioada DNP). Contractul de servicii se consideră finalizat după realizarea tuturor activităţilor prevăzute în contractul de lucrări şi recepţiile la terminarea lucrărilor. Plata serviciilor se va realiza în conformitate cu punctul 3.1.3.Obligaţii privind plăţile din Secţiunea "Condiţii Specifice" amodelului de contract. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare in a 12-a zi inainte de depunerea ofertelor in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1), respectiv 21 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de Asistenta Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice în cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul Municipiului Râmnicu Vâlcea pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislaţia de mediu şi creşterii eficienţei energetice – etapa II 21.08.19
Achiziţia serviciilor de Asistenta Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice în cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul Municipiului Râmnicu Vâlcea pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislaţia de mediu şi creşterii eficienţei energetice – etapa II  
Achiziţia serviciilor de Asistenta Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice în cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul Municipiului Râmnicu Vâlcea pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislaţia de mediu şi creşterii eficienţei energetice – etapa II 12.06.19
Achiziția serviciilor de Asistenta Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor și verificarea tehnică de calitate a documentațiilor tehnico-economice în cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul Municipiului Râmnicu Vâlcea pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislația de mediu și creșterii eficienței energetice – etapa II  
Servicii de supervizare - dirigenţie de şantier pentru proiectul Modernizare DJ 678 A DN 64 (Tătărani) - Bratia Vale - Cocoru - Dealu Mare - Predeşti - Corbii din Vale - Popeşti - Ginerică - Limita Jud. Argeş, judeţul Vâlcea  
Achiziţia Serviciilor de supervizare-dirigenţie de şantier pentru proiectul "Modernizare DJ 676 Cerna (DJ 665) – Rugetu – Slătioara – Mogeşti – Goruneşti – Stroeşti – Pojogi Cerna – Copăceni – Bondoci – …. – Tetoiu – Cârlogani – Chirculeşti – Irimeşti (DJ643), km 0+000-74+450 şi DJ 676 B Glăvile (DJ 677A) – Voiculeasa – Olteanca – Chiriceşti – Lăpuşata (DJ 676), km 14+402-17+002"  
Achiziţia publică a serviciilor de supervizare a lucrărilor (CS3) din cadrul proiectului "Modernizarea, extinderea şi dotarea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Vâlcea".  
Achiziţia serviciilor de Asistenţă Tehnică pentru Supervizarea Lucrărilor şi de verificare a proiectelor tehnice în cadrul proiectului ,,Fazarea proiectului Sistem de Management Integrat al Deşeurilor Solide în judeţul Vâlcea"  
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnice, fazele Studiu de Fezabilitate, Proiect tehnic şi asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar în Judeţul Vâlcea – Zona 2"  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343