Feedback
I.D.: 100451112

Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027

Data publicarii
24.07.24
Coduri CPV
79995100-6
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de servicii de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027, conform cerintelor caietului de sarcini...
Achiziţionarea de servicii de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027, conform cerintelor caietului de sarcini. Procedura de achiziţie publică se lansează în scopul încheierii unui acord cadru pe o perioadă de 48 de luni. Acordul cadru va fi încheiat cu maxim 3 operatori economici, atribuirea contractelor subsecvente urmand a se realiza fără reluarea competiţiei. Se preconizează că pe durata acordului-cadru se vor încheia mai multe contracte subsecvente. Durata unui contract subsecvent poate fi cuprinsă între minim 12 luni şi maxim 24 luni. Valoarea estimată a acordului-cadru - minima 91.310,00 lei fără TVA - maxima 272.500,00 lei fără TVA; valoare estimată a celui mai mare contract subsecvent - minima 45.655,00 lei fără TVA – maxima 136.250,00 lei fără TVA; valoare estimată a celui mai mic contract subsecvent – minima 22.827,50 lei fără TVA – maxima 68.125,00 lei fără TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu