Feedback
I.D.: 100391776

Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027

Data publicarii
04.07.24
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
23.07.24
Pretul estimativ:
272.500,00 RON - 272.500,00 RON
Documente participare:
  1. Raspuns consolidat servicii arhivare_semnat.pdf
  2. FisaDate_DF1219365.pdf
  3. Caiet de sarcini arhivare_17.06.2024.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027. Procedura de achiziţie publică se lansează î...
Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027. Procedura de achiziţie publică se lansează în scopul încheierii unui acord cadru pe o perioadă de 48 de luni. Acordul cadru va fi încheiat cu maxim 3 operatori economici, atribuirea contractelor subsecvente urmand a se realiza fără reluarea competiţiei. Se preconizează că pe durata acordului-cadru se vor încheia mai multe contracte subsecvente. Durata unui contract subsecvent poate fi cuprinsă între minim 12 luni şi maxim 24 luni. Valoarea estimată a acordului-cadru - minima 91.310,00 lei fără TVA - maxima 272.500,00 lei fără TVA; valoare estimată a celui mai mare contract subsecvent - minima 45.655,00 lei fără TVA – maxima 136.250,00 lei fără TVA; valoare estimată a celui mai mic contract subsecvent – minima 22.827,50 lei fără TVA – maxima 68.125,00 lei fără TVA Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire, inclusiv la modelul de acord-cadru/contract: cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 3 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027 22.07.24
Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027 15.05.24
Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027 15.05.24
Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027  
Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027  
Achiziţia serviciilor de arhivare pentru Serviciul Plăţi şi Contabilitate Proiecte, precum şi pentru Serviciul Monitorizare Proiecte şi Direcţia Control Prim Nivel, finanţate din Axa de Asistenţă Tehnică aferentă Autorităţii de management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, precum şi din Programul Interreg NEXT România-Republica Moldova 2021-2027 01.10.24
Achiziţie servicii de telefonie mobilă şi internet mobil pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020 (AM ROUA) şi pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun România-Republica Moldova (AM ROMD)  
Achizitia de rechizite pentru Autoritatea de Management a Programului Operational Comun Romania-Republica Moldova 2014-2020 şi pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun Romania-Ucraina 2014-2020. 30.10.19
Achizitia de rechizite pentru Autoritatea de Management a Programului Operational Comun Romania-Republica Moldova 2014-2020 şi pentru Autoritatea de Management a Programului Operaţional Comun Romania-Ucraina 2014-2020. 11.09.19
Achiziţionarea de servicii de curierat pentru Autoritatea de Management a Programului ENI România - Ucraina 2014-2020 si pentru Autoritatea de Management a Programului ENI România-Republica Moldova 2014-2020 30.08.21