Feedback
I.D.: 80913655

achiziţia serviciilor de amenajare şi întreţinere spaţii verzi şi întreţinere plante naturale de interior (lot 1)

Data publicarii
15.04.23 Exista 84.165 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77310000-6 03451000-6 03451200-8 03451300-9 03452000-3 24440000-0 24451000-0 77211300-5 77312100-1 77313000-7 77314100-5 77315000-1 77340000-5
Termenul limita pentru depunere:
04.05.23
Pretul estimativ:
1.443.622,16 EUR - 1.443.622,16 EUR
Documente participare:
  1. cerinte_siguranta_aero-signed.pdf
  2. Completare_GP_GBE-signed.pdf
  3. Conventie_protectia_mediului-signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
achiziţia serviciilor de amenajare şi întreţinere spaţii verzi şi întreţinere plante naturale de interior (lot 1), conform caietului de sarcini. Este un contract de prestări servicii gândit pe 4 ani pentru amenajare şi întreţinere a spaţiilor verzi dispuse de o parte şi de alta a drumurilor de acces către cele 2 terminale (cica 30 ha împărţite în 36 de zone), a spaţiilor interioare unde sunt amplasate plante naturale şi ser...
achiziţia serviciilor de amenajare şi întreţinere spaţii verzi şi întreţinere plante naturale de interior (lot 1), conform caietului de sarcini. Este un contract de prestări servicii gândit pe 4 ani pentru amenajare şi întreţinere a spaţiilor verzi dispuse de o parte şi de alta a drumurilor de acces către cele 2 terminale (cica 30 ha împărţite în 36 de zone), a spaţiilor interioare unde sunt amplasate plante naturale şi sera AIHCB în suprafată de 300 mp (cu aproximativ 1500 plante naturale de interior de diverse specii). serviciile sunt detaliate în caietul de sarcini din punct de vedere al caracteristicilor tehnice solicitate. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile. Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 10 zile. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în mod consolidat, la termenul menţionat, în condiţiile în care solicitările de clarificări sunt solicitate în termen. În cazul în care solicitările de clarificări nu sunt depuse în termen entitatea contractantă va raspunde în măsura în care perioada de timp necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea lui de către toţi operatorii economici înainte de data limită pentru depunerea candidaturilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
achiziţia serviciilor de amenajare şi întreţinere spaţii verzi şi întreţinere plante naturale de interior (lot 1) 10.04.23
achiziţia serviciilor de amenajare şi întreţinere spaţii verzi şi întreţinere plante naturale de interior (lot 1) 10.04.23
servicii de amenajare şi întreţinere spaţii verzi şi întreţinere plante naturale de interior (lot 1) şi servicii de preluare şi evacuare vegetaţie tăiată în afara incintei AIHCB (lot 2)  
servicii de amenajare şi întreţinere spaţii verzi şi întreţinere plante naturale de interior (lot 1) şi servicii de preluare şi evacuare vegetaţie tăiată în afara incintei AIHCB (lot 2) 22.08.22
servicii de amenajare și întreținere spații verzi și întreținere plante naturale de interior (lot 1) și servicii de preluare și evacuare vegetație tăiată în afara incintei AIHCB (lot 2)  
Achiziţie de consumabile specifice: Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare; Lot II – furnizarea de carduri autoadezive (autocolante); Lot III – furnizarea de role de hârtie termică penrtu casele de marcat/ automate facturare/ imprimante APS  
" servicii de proiectare şi lucrări de execuţie branşamente electrice la AIHCB: Lot I – proiectare şi execuţie branşamente exterioare; Lot II – proiectare şi execuţie branşamente interioare"  
servicii de proiectare, execuţie lucrări, operare, întreţinere şi reparaţii în garanţie şi post-garanţie având ca obiect Modernizarea sistemului benzi bagaje Plecări Internaţionale la AIHCB 01.02.21
servicii de proiectare, execuţie lucrări, operare, întreţinere şi reparaţii în garanţie şi post-garanţie având ca obiect Modernizarea sistemului benzi bagaje Plecări Internaţionale la AIHCB  
"Activităţi de întreţinere şi amenajare a spaţiilor verzi situate pe raza administrativ teritorială a Oraşului Pantelimon" 04.05.20