Feedback
I.D.: 37841741

Achiziţia se referă la asigurarea de servicii de livrări naţionale şi internaţionale, către orice destinaţie din România sau externă, care includ : preluarea, transportul şi livrarea de documente sau colete şi alte mărfuri. ‐ trimiteri interne (plicuri) ‐ colete interne ‐ trimiteri plicuri/cole

Data publicarii
13.08.19 Exista 163.953 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64121200-2 66510000-8
Termenul limita pentru depunere:
19.08.19
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1007241.zip
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ANR solicită, informaţii referitoare la: -piaţă -capacitatea de prestare a operatorului economic -aspecte tehnice pentru serviciile poştale şi de curierat -aspecte financiare ale contractului de prestări servicii care se va încheia -aspecte contractuale ale contractului de prestări servicii care se va încheia -Orice alte sugestii/observaţii care pot fi luate în considerare în măsura în care acestea asigură un nivel c...
ANR solicită, informaţii referitoare la: -piaţă -capacitatea de prestare a operatorului economic -aspecte tehnice pentru serviciile poştale şi de curierat -aspecte financiare ale contractului de prestări servicii care se va încheia -aspecte contractuale ale contractului de prestări servicii care se va încheia -Orice alte sugestii/observaţii care pot fi luate în considerare în măsura în care acestea asigură un nivel calitativ superior cerinţelor caietului de sarcini, clauzelor contractuale, etc. a) expediţiile, atât interne cât şi externe să se realizeze în mod direct; b)preţul cel mai scăzut pentru expedierea unui document în România, pentru aceeaşi destinaţie, cu aceeaşi greutate; c) preţul cel mai scăzut pentru expedierea unui document internaţional, pentru aceeaşi destinaţie, cu aceeaşi greutate; d) asigurarea protecţiei fizice a documentelor pe durata prestării serviciului, ambalare şi sigilare corespunzătoare; e) facturarea lunară a serviciilor prestate; f) punerea la dispoziţia instituţiei o unei aplicaţii care să permită completarea borderoului de expediţie on-line ; g) urmărirea statusului expediţiilor în orice moment ; e) verificare destinatar (nume şi prenume, semnătură, oră de primire).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract servicii poştale şi de curierat 08.08.18
Achiziţia se referă la asigurarea de servicii de întreţinere, reparaţii, revizii generale pentru 3 ascensoare din cadrul clădirii ANR, tip EMAC, Q max.4 persoane /300 kg x 10 staţii. 19.08.19
Achiziţia se referă la asigurarea de servicii de întreţinere a instalaţiilor sanitare şi termice din cadrul clădirii ANR(11 etaje +parter). 19.08.19
Achiziţia se referă la asigurarea de servicii de întreţinere acvariu cu o capacitate de 400 litri. 19.08.19
Achiziţia serviciilor de asigurare facultativă pentru avarii şi furt “CASCO” pentru autovehicule, serviciilor de asigurare nave împotriva tuturor riscurilor, serviciilor de asigurare a clădirilor, bunurilor şi stocurilor împotriva tuturor riscurilor, de răspundere civilă “RCA" autovehicule 12.06.19
Achiziţia serviciilor : • LOTUL nr.1 -asigurare “CASCO" pentru autovehicule, • LOTUL nr.2 - asigurare “CASCO" pentru clădiri, • LOTUL nr.3 - asigurare “CASCO" pentru nave, • LOTUL nr.4 - asigurare “RCA" pentru autovehicule. 04.09.20
Achiziţia serviciilor : • LOTUL nr.1 -asigurare “CASCO" pentru autovehicule, • LOTUL nr.2 - asigurare “CASCO" pentru clădiri, • LOTUL nr.3 - asigurare “CASCO" pentru nave, • LOTUL nr.4 - asigurare “RCA" pentru autovehicule. 11.09.20
Achiziţia serviciilor : • LOTUL nr.1 -asigurare “CASCO" pentru autovehicule, • LOTUL nr.2 - asigurare “CASCO" pentru clădiri, • LOTUL nr.3 - asigurare “CASCO" pentru nave, • LOTUL nr.4 - asigurare “RCA" pentru autovehicule. 30.09.20
În vederea pregătirii achiziţiei, se efectuează consultarea de piaţă în SICAP care are ca obiect estimarea costului privind serviciile de suport tehnic pentru sistemul informatic RORIS care deservesc comp. de specialitate Înmatriculare şi Evidenţă Nave, Personal Navigant şi Sig. Navigantiei 22.07.20
Achiziţie de servicii privind revizuirea analizei de risc la securitatea fizică 26.03.20