Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică având ca obiect: "Achiziţia publică de servicii de proiectare, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a Lucrărilor si executie lucrari pentru inve...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică având ca obiect: "Achiziţia publică de servicii de proiectare, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a Lucrărilor si executie lucrari pentru investitia “REABILITARE TERMICA PENTRU CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SLATINA - PAVILION MEDICALA"Valoarea estimata potrivit devizului general intocmit de catre proiectantul de specialitate este de 6.063.137,66 lei fara TVA defalcata dupa cum urmeaza:Cap.2.1 - Bransament electric statii incarcare electrice - 50.000,00 lei fara TVACap.3.5.6 – proiect tehnic si detalii de executie- 281.140,95 lei fara TVACap.3.8.1.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor- 23.360,60 lei fara TVACap.3.8.1.2 Asistenta tehnica pentru participarea proiectantului la Fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC- 23.360,60 lei fara TVACap. 4.1 Constructii si instalatii - 4.622.121,71 lei fara TVACap.4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale - 49.562,42 lei fara TVACap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 901.135,00 lei fara TVACap.5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 112.456,38 lei fara TVADurata de realizare a investitiei 9 luni din care 2 luni proiectare si 7 luni perioada de executie a lucrarii.