Feedback
I.D.: 59715533

Achiziţia publică de servicii de conştientizare şi informare publică (contract nr. 1 din cererea de finanţare) privind proiectul "Construire Spital Regional de Urgenţă Iaşi"

Data publicarii
09.08.21 Exista 983.243 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341400-0 22462000-6 79341000-6
Termenul limita pentru depunere:
14.09.21
Pretul estimativ:
210.084,03 RON - 210.084,03 RON
Documente participare:
  1. model contract.pdf
  2. Caiet de sarcini constientizare_informare _SRU IASI_cumulat.pdf
  3. modele formulare.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acestui contract îl reprezintă prestarea serviciilor de conştientizare şi informare publică prevăzute în prima etapă, pentru implementarea cu succes a proiectului "Construire Spital Regional de Urgenţă Iaşi" , cod SMIS 133903. Promovarea proiectului se va face atât înainte de începerea activităţilor de construcţie propriu-zise, cât şi pe perioada construcţiei. Serviciile prevăzute în cadrul prezentului contract sun...
Scopul acestui contract îl reprezintă prestarea serviciilor de conştientizare şi informare publică prevăzute în prima etapă, pentru implementarea cu succes a proiectului "Construire Spital Regional de Urgenţă Iaşi" , cod SMIS 133903. Promovarea proiectului se va face atât înainte de începerea activităţilor de construcţie propriu-zise, cât şi pe perioada construcţiei. Serviciile prevăzute în cadrul prezentului contract sunt: a. Publicarea unui anunţ de presă în presa online - în termen de 30 de zile calendaristice de la semnarea contractului şi după constituirea garanţiei de bună execuţie ; b. Organizarea unei conferinţe de presă - în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la Anunţul în presa online, prevăzut la pct. a.; c. Organizarea unui eveniment de prezentare a modelului 3D arhitectural - în termen de cel mult 60 de zile calendaristice de la finalizarea modelului 3D arhitectural; d. Organizarea unei ceremonii de spargere solului după semnarea contractului de lucrări - în termen de cel mult 90 de zile calendaristice după semnarea contractului de lucrări; e. Realizarea un spot audio, realizarea unui mediaplan şi coordonarea difuzării radio – calendar de execuţie: cu 10 zile calendaristice înainte de evenimentul prevăzut la pct. d. - Ceremonia de spargere solului după semnarea contractului de lucrări şi timp de 10 zile calendaristice după data lansării versiunii finale a website-ului (prevăzut la pct. j.); f. Realizarea unui banner online dinamic (în mai multe versiuni de format) şi a minimum 12 postări (cu conţinut creativ, grafic, static sau dinamic) sponsorizate pe social media - după data lansării versiunii finale a website-ului (prevăzut la pct. j.); g. Publicarea de reclame în publicaţii de specialitate - după data lansării versiunii finale a website-ului (prevăzut la pct. j.); h. Realizarea de materiale de informare şi promovare, după cum urmează: - Bannere stradale (5 buc.), la data evenimentului Ceremonie de spargere solului după semnarea contractului de lucrări (pct. d.) - Cărţi de vizită (3000 buc.), în max. 30 de zile de la semnarea contractului şi constituirea garanţiei de bună execuţie. - Panou interior (roll-up vertical) - 4 buc. - Panou temporar - 1 buc, termen de execuţie la data evenimentului Ceremonie de spargere solului după semnarea contractului de lucrări (prevăzută la pct. d.) - Pliante (1400 buc.), termen de execuţie la data realizării primului eveniment (din punct de vedere calendaristic) dintre cele 3 evenimente de mai sus, respectiv prevăzut la pct. b., c., sau d. - Afişe (100 buc.) - în maxim 30 de zile de la semnarea contractului şi constituirea garanţiei de bună execuţie - Invitaţii pentru evenimentul de spargere a solului (150 buc.) - Pop-up spider textil - 1 buc, termen de execuţie la data realizării primului eveniment (din punct de vedere calendaristic) dintre cele 3 evenimente de mai sus, respectiv prevăzut la pct. a., c., sau d. i. Materiale promoţionale, termen de execuţie la data realizării primului eveniment (din punct de vedere calendaristic) dintre cele 3 evenimente de mai sus, respectiv prevăzut la pct. a., c. sau d., după cum urmează: - Pix, 300 bucăţi - Agendă, 300 bucăţi - Memory stick, 300 bucăţi - Geantă tip rucsac, 50 bucăţi - Sacoşă de material textil, 300 buc. - Baterie externă, 50 bucăţi - Umbrelă, 100 bucăţi - Lanternă frontală, 150 bucăţi - Termos, 150 bucăţi j. Realizarea unui website dedicat proiectului, actualizarea şi inclusiv întreţinerea acestuia pe durata proiectului, calendar de execuţie: 1 mai 2022 – 31 decembrie 2023 Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11-a zi inainte de termenul limita depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia publică de servicii de conştientizare şi informare publică (contract nr. 1 din cererea de finanţare) privind proiectul "Construire Spital Regional de Urgenţă Craiova" 08.07.21
Achiziţia publică de servicii de conştientizare şi informare publică (contract nr. 1 din cererea de finanţare) privind proiectul "Construire Spital Regional de Urgenţă Cluj" 12.07.21
Achiziţia publică de servicii de conştientizare şi informare publică (contract nr. 1 din cererea de finanţare) privind proiectul "Construire Spital Regional de Urgenţă Iaşi"  
Achiziţia publică de servicii de conştientizare şi informare publică (contract nr. 1 din cererea de finanţare) privind proiectul "Construire Spital Regional de Urgenţă Cluj"  
Achiziţia publică de servicii de conştientizare şi informare publică (contract nr. 1 din cererea de finanţare) privind proiectul "Construire Spital Regional de Urgenţă Craiova"  
Echipamente informatice: Computere de birou - sistem PC All in One şi Computere portabile - Laptop  
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare 16.05.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii a gardului de la sediul Oficiului Judeţean Satu Mare, 27.05.21
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparare poartă acces la sediul ANCOM DR Cluj, 19.09.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, 03.10.19